Alla inlägg den 20 februari 2009

Btw

Av Hella - 20 februari 2009 15:10

Förresten....
Om du fick en inbjudan till en klassträff, skulle du gå?

Av Hella - 20 februari 2009 12:16

hahahah Holy shit!

det är ju lite konstigt, Linda och jag snackade för någon vecka sen om att det är 10 år sedan vi gick ut högstadiet och undrar hur sånt funkar med klassåterträff...och idag när jag kom tillbaka från min promenad så titt på fan i posten ligger en underlig liten inbjudan till klass 9e enebyskolans återträff. Det är typ alla skolor i Norrköping som har träffen på Otten.
och jag som lovat migsjälv att aldrig sätta min fot på det stället... :S


Linda och jag hade diskussion om man skulle gå om det kom någon inbjudan
vi dissade det men nu blev vi båda rätt så sugna.
Jag kollade mitt schema och jag är ledig den helgen, blir att förfesta hos Linda och sova där. Antar att Verro oxå skulle ha, lidna skulle kolla det, då blir vi kanske 3 där


jaja då är det bara att köra på och träna och skärpa sig,
hinner jag 10kg på 3 månader? shit hoppas jag inte blir nojig, men det är ju en bra morot att komma igång igen efter ryggskottet

ska boka in lite pass till nästa vecka nu :)


Ovido - Quiz & Flashcards