Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Hella - 13 februari 2009 21:27

yey, idag kom nya mobilen. nokia 6220 Lila! :D
och imorgon kommer Tess Special virkade Poncho oxå :)
hurra, det är roligt med nya saker :)


Dock har jag glömt hur svår övergången är mellan gammal och ny telefon och särkillt mellan olika märken, Sony Ericsson till Nokia.

Jaja, ska väl lära mig denna inom sin tid   ;)


Idag var jag på vattenträning med jobbet, det var både kul och jobbigt.
Jag var så illa tvungen att gå i vattnet med en nygjord tatuering

men men hittills så ser det inte illa ut... *pust*
Nojig som jag är följer jag alla regler man får vid tatuering (och piercing)

Men efter badet så började skorpan lossna, och det innebär det bästa, Kliandet! :S:S:S:S  Bah! bita ihop....


Imorgon blir det lite trivsel, eller fylleslag, det är inte bestämt än.
Vi är inte så många men några stycken, Finns ju alltid sällskapsspel :)
Åh, koppla in Eye Toy kanske... :)
ja för er som är unga, "förlagan till Wii" typ. en liten "webcam" på/framför TVn och man ska hacka tomater och boxas osv...  ingen handkontroll.


jaja, det var väl inget mera...


Hella Tipsar: Cobra starship  (se länk till höger)



Ovido - Quiz & Flashcards