Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Hella - 19 februari 2009 21:05

jo om igår, jag gick mina 2 km till våra lokaler på dunderbacken.

kommer fram och upptäcker att jag tagit fel nyckelknippa, den med bara husnyckeln på, inte nyckeln till db... *bah!*
men tack vare en snäll person på våran assistent pool så fick jag skjuts hem och tillbaka och kunde utföra mitt arbete.... :)

mkt kortare version än vad jag gav mig på igår... :P


Idag låg jag visserligen inte lika länge i sängen som igår och hoppade min promenad. *damn*

Men nu har jag satt larmet på 8:30 och jag måste ta min prom....
fan gick ju jätte bra nere på 89 och nu uppe på 91

fan, under 90 var en av delmålen jag hade, och så sabbade jag det...
väntar även på att min tatuering ska läka så jag kan simma och köra vattengympa igen. och på all annan träning...

Måste komma igång igen...annars blir det att jag hamnar i fällan igen.
*Vill inte, måste ta mig samman!!!*

Ovido - Quiz & Flashcards