Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Hella - 9 februari 2009 18:51

ajajaj fiii fan vad tungt det blev... :S

höll på att svimma när det var som värst. men det behövdes bara lite frisk luft så var det lugnt... :)

pic s finns på Facebook och Bilddagboken

Av Hella - 9 februari 2009 11:45

Japp klockan ringde redan 8:30 men kom inte upp förrän strax innan 9 -.-

men de tvar ju lugnt. promenarade i 32min enligt löpbandet = 3km men enligt stegräknaren bara 2.3 ca. störigt. men jag går enligt löpbandet.

Så har det varit förr när jag användt stegräknare på löpband det stämmer ALDRIG. körde även mina boll övningar och sen frulle. :)

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag får åka till Nkpg och fortsätta tatuera :) får se om det kommer bilder idag redan eller imorgon!
Håll utkik efter länk till BD (BildDagboken)


imorgon är det spinning kl 19med nicke :) Kul att se han cykla :P

Virus igår via MSN så nu har jag nått som heter Pidgin istället.
duger.


aja. förbereda! Baaaajj!!


Hella Tipsar:  Detektivbyrån :)

Ovido - Quiz & Flashcards