Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Sing it back

Av Hella - 27 januari 2010 19:30

ja jag vet att jag är på gränsen till en riktig jävla drama queen.......

men ibland känns det verkligen som om världen är emot en på alla sätt...


igår var det en sådan "liten" sak som att från att ha haft mitt första pass förra veckan - fullbokat och massor i reserv.( - vilket var jävligt nervöst och jobbigt på sitt sätt)

till gårdagens först fullt och under dagen hoppade fler och fler av.

vilket slutade med 8-10 pers....

För mig som för det första är jätte osäker på min roll som instruktör, är jag bra på alla de sätt jag behöver vara bra på, har jag satt ihop ett bra pass, musiken osv?

sen att en person i min storlek är instruktör. ja jag är fortfarande tjock men som jag skrivit tidigare har jag varit tjockare det är inte lätt att ställa sig framför 30 pers och hoppa runt och visa steg mm när man (ibland) kan känna deras dömande blickar....

Det gäller att komma in i rollen och förstå (och hoppas) att det inte är MIG det är fel på när det inte kommer fullt på mina pass...
Så länge jag inte får ett snack med AE där dom har klagat på mig så ska jag försöka att inte döma mig själv, trycka ner mig själv.

För igår gick skit bra! det var nästan skönare med en liten grupp man hade mer plats om inte annat.


anyways. nickes möte med vd´n blev fram flyttad till nästa vecka...

Det kommer nog gå bra.
Skulle vilja beställa mer modifast. men vet inte om vi har råd riktigt nu...

Får se hur jag gör....


Kram på er där ute!

 
 
Ingen bild

Tess

27 januari 2010 21:21

Om du tramsar lika mkt nästa vecka får du ingen födelsedagspresent!! Puss!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards