Direktlänk till inlägg 22 september 2010

receptionen

Av Hella - 22 september 2010 19:25

jahopp... gick upp 05:35 idag. fantastiskt okristligt... ja fi fan....inte min grej....

Men men nu har jag iaf testat det med....

jo att stå i kassan var/är ju inga problem sitter nog kvar sen Lidl-tiden.

men det är frukstansvärt mycket att hålla reda på i huvudet och om jag bara ska komma in på strötider så känns det inte så aktuellt.

isf att jobba kvällar/helger när man är dubbel. så jag alltid har någon som kan hjälpa mig om det skulle gå åt skogen ;P

Får se om jag går en till dag - kvällstid då är det ju lite mer folk.

har j uen inbokad så men får se... vet inte ens om jag orkar ha ett til lextra jobb...

vi har inte dåligt med pengar men vill gärna få ihop lite extra till usa...


lady red har inte dykt upp... än....

kommer hon inte föra måndag är det test inköp som gäller..... fööööck....



 
 
Ingen bild

Alex

22 september 2010 21:11

Du gör ju inget annat än å jobbar och gymmar kvinna! Men pengar verkar man aldrig ha för gott om precis :/
Hoppas för din skull at lady in red dyker upp, det elaka är ju att när man är nervös och rädd för att den inte ska komma så jävlas den alltid med att inte komma förräns dagen efter man gjort det där förbannade testet... >:(

Hella

23 september 2010 10:01

hehe ja så är det kanske ska nog ner och köpa ett test nu så hon kommer då ;P

 
Sandra

Sandra

22 september 2010 21:48

Verkligen supersnällt om vi får sänghimlen:)Sparar man nån hundring till annat och så kan vi passa på att ses:) Tack:)
Va du verkar jobba skitmycket! Går inte du redan 100% som pers. ass.?

http://www.fnuppa.blogg.se/lchf

Hella

23 september 2010 10:00

Visst jag fixar den!

nej för fan 100% är omöjligt på våran arbetsplats. nästan 85% jobbar jag "bara"
och massa pass på medley :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards