Alla inlägg under september 2010

Av Hella - 6 september 2010 18:32

igår på mötet med intrsuktörer blev det livat....

bäbis på besök och så blev det minitävling i att äta sån sockerbulle utan att slicka sig runt munnen. jag vann ;P mkt viktigt...

Är lite nervös inför Easy line "familj" som jag ska hålla i på söndag :S

för dom som känner mig vet att barn är inte någon större passion jag har.

alltså bäbisar är gosiga och kan lämnas till sina föräldrar om dom låter för mkt.

Men överlag finns inte barn på min världskarta....

några bekanta och släkt som ska ha/har barn men inga som jag umgås med speciellt mkt....

Men hela grejen med denna förklaring är att när jag då "vräker ur mig" efter att chefen sagt att jag var nervös inför familjepasset

"jag hatar ju barn!"  dödstyst!  folk drog efter andan.... WHAT!??!?!!


Alla människor gillar inte barn.

Men det verkar tydligen vara något folk inte bör få veta..... Det ska man tydligen hålla hemligt....

Barn är läskiga och fantastiskt onda.

men i vissa ögonblick är klart barn/bäbisar söta och gosiga....


Jag är uppenbarligen inte redo att skaffa mig någon unge....

Men vi får väl se, snart blir väl detta en gravid/mamma blogg... :S




Av Hella - 4 september 2010 16:08

målat ena väggen av huset - nicke alltså...

jag köpte graffiti nails by isadora i går :D

I like!!! 


  
Grundat med 630 Sweet Violet och 801 black tag - graffiti nail


Snart blir det kinamat... behöver äta lite mer än ett äpple idag kanske... :S

sjuk = ingen matlust...

men är på bättringsväg tror jag...

Av Hella - 2 september 2010 14:01

jo då nicke smittat mig med förkylning. så det blir inget vattenpass imrogon bitti.

hellre att jag missar det än att köra och sen missa hela första veckan med pass på höstschemat....

börjar med pro/spf vatten nästa vekca och gympa :) ska bli najs.
hoppas jag blir frisk och hinner upp och köra genom passet (gympa) innan det är dags. har ju kört genom här hemma flera gånger men det är inte ritkigt samma sak....


klappat katter idag och varit duktig och rensat ut allt skit som stått i köket, återvinnigsgrejer... nu känns det najs.

Men pust vad det var jobbigt.... iaf när man är snorig som fan.

köpte även slemlösande så det borde bli lättare att sova nu :)


jaujau får se hur det blir men jobbandet ihelgen - det är ju visserligen bara jour.

men sön-mån är till kl13 och 13:45 är det PRO vatten... :S
så ja vi får se....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards