Alla inlägg den 4 november 2010

Av Hella - 4 november 2010 16:48

idag har det verkligen varit virrigt och fullt upp...
nästan direkt efter jobbet åkte jag in till stan och hälsade på mamma.

Fick äppelpaj :) Nybakad med... :) Skapligt lyx


Vi tog oss sen ner till Ingelsta området där jag köpte presenter till systrami och Sandra :P

Syrran ska jag försöka få skickad imorgon så den kommer förhoppningsvis fram på måndag <3

Sandra hoppas jag kommer förbimed sin kääärl i helgen... det är bråttom serru.... ;)


Sen när mor coh jag skulle vidare blev det spännande minsann som mormor skulle sagt. antagligen ...
När jag ska ta mig ur min P-ficka så kör det precis förbi en bil från höger, jag börjar sakta rulla ut och när jag vänder huvudet åt andra hållet står det en mintgrön Kia framför mig och BUFF! japp. jag kör in i bilen.... vi snackar dock under 5km/h så

det var inga större skador. Våran bil klarade sig utan något, ev att en positionslampa gick... men det var inget jag såg då....

tanten jag körde på fick en liten buckla vid gångjärnen vid förarsätet och plåten innan dörren.... knorrade när hon öppnar/stänger dörren....

jag klev ur coh bad om ursäkt och frågade om hon var okej i lugn ton, tillbaka får jag en 60+ tant gap och skrik att hon minsann inte är okej....

Lugna ner sig lite, ingen har ju dött eller skadats allvarligt....

Olyckor händer varje dag... ringde nicke som gav mig försäkringsbolagets nummer och jag lämande en skadeanmälan.... Tanten lugnade sig till slut och vårat bolag betalar ju hennes skador så hon behöver ju inte oroa sig... Men ack så arg hon var...

Själv var jag iscool ;P  kanske inte iscool. men jag var ju iaf lugn och gjorde vad jag kunde.... Skönt att mamma var med oxå annars hade kanske jag med varit hysterisk... fast oftast har jag märkt att jag brukar vara rätt lugn i sånna situationer

Det är skönt... :)


Jaja sen åkte vi vidare och handlade 2 par byxor till mig... rea :D bra skit... :P

Nej nu är det dags att fixa mer med maten... Nicke borde komma när som...


Hare gött. imorgon är det fredag Då blire tacos!

Ovido - Quiz & Flashcards