Alla inlägg den 29 november 2010

Av Hella - 29 november 2010 17:44

ja. när är det okej att ta upp/in granen?


Minns inte hur jag gjorde förra året. Men då behövde jag ju köpa den först...

vissa säger dagen före julafton, andra lucia, den tredje så fort som möjligt ;P

Minns inte hur vi gjorde hemma när jag var liten hur vår familjs tradition var...


inte heller hur dags vi bakade pepparkakor och lussekatter.

Har iaf köpt saffran idag så lussekatter och saffranskaka kommer det bli...

och nötkakor vill jag göra... Vet inte om det är "julkakor" men väldigt goda :)

Får fråga mamma om några goda julkakor kanske... eller bara allmänt kakor...

Undrar om jag hade snickerskaka receptet? ååhhh mockarutor... fan vad gott


längtar så till nästa vecka när jag har frisör tid....

Se hur man ser ut när man kommer därifrån... eftersom jag inte har någon plan som jag oftast brukar....gillar ju som skrivet rakat på ena sidan eller tuppkammen jag visade för några inlägg sen... men vet inte vad A säger.

Hon brukar få rätt fria tyglar... Men vill inte korta så mkt eftersom det är långt hår jag strävar efter just nu...


Ovido - Quiz & Flashcards