Alla inlägg den 23 november 2010

Av Hella - 23 november 2010 21:28

jo nu jävlar börjar det bli dags...

om jag inte gör något med håret ser jag ut som Justin Bieber:

  

och försöker jag sätta upp luggen med nålar i snedbena blir det McGyver:

  

Så den 8/12 har jag bokat in mig på klippning...
ska visa bilden på instruktören jag visade häromdagen... så får vi se...

Jag är väldigt förtjust i trenden rakat på sidan. fast det ska inte var så "hårt" rakat...

En liten utväxt är snyggast... men tror inte det passar det jag har nu kanske.

Men vi får väl se....
Brukar ge min frisör rätt fria händer.... :)


Av Hella - 23 november 2010 10:12

igår släppte vi bomben...


har en egen låst babyblogg.

de jag som får läsa att fått ett medelande på facetube om dom nu har sånt

Om du inte fått får du fråga snällt efter adress/lösen.



idag började dagen tidigt. hade tagit ett extra vattenpass 7:30

jobbigt att komma upp och ur sängen men sen rullar det på...

Har tvättat och satt på diskmaskinen och sopat golvet och tvättat det lite lätt...

orkade inte dra fram dammsugaren...

Ibland ångrar jag köpet av überdammsugaren, det är så mkt smidigare med centraldammsugare. kan tänka mig att använda central för vanlig städning och über vid matttvätt, sängen och allt annat den är bra till...

Vi ska väl betala av den snart... tror det är runt 9mån kvar att betala.

får se hur vi löser det där. Nicke vill till banken och prata om lånen igen.

planen är att sälja 4hjulingen och på något sätt köpa en ny bil.

men det är massa krångel med handpenning och konstiga saker som jag inte fattar mig på i bankvärlden/pengar som nicke ville se vad som var bäst.

jaja...

Ska jobba kväll idag. se om det har slutat snöa så man kanske kan ta en promenad. eller försöka iaf... :)



Ovido - Quiz & Flashcards