Alla inlägg den 13 november 2010

Av Hella - 13 november 2010 16:34

Igår kollade vi på Harry Brown en hemsk men ack så bra film.
michael cain är ju helt jävla bäst.


ikväll blir det dock mer underliga saker....

det ska bli någon form av Nörd-samling här hemma...

yngsta lillebror till nicke ville spela något spel som är typ brädspel/rollspels aktigt.

och jag kan vekligen ine sånna saker så jag kommer hålla mig utanför.


Ska ju även upp och jobba *hat* imorgon bitti....

Helger är ju inte de mest underhållande passen måste jag ju säga...

Hoppas vädret är bra så man kan var utomhus större delen av dagen innan det är dags att åka hem. jaja ska försöka sluta gnälla på jobbet....

Men det är ju min blogg och jag gnäller så mkt jag vill ;)


har kollat på Alien vs Predator och nu är 2:an igång.

skit på tv så det är iaf något att ha på i bakgrunden.


Blev ingen plankstek för mig/oss ikväll. eftersom nördarna invaderar...

Och vi ska bjuda dom på mat. så blev det köttgryta med ris.

hoppas det blir gott... måste ha matlåda till imorgon med...

lär inte bli sjömansbiff imogron heller efterosm det är en form av gryta så blir det ju inte det 2 dagar i rad....


jaja blir nog bra... hejhej



Ovido - Quiz & Flashcards