Alla inlägg den 18 november 2010

Av Hella - 18 november 2010 18:02

idag var jag på ikea med ett gäng från jobbet....

blev nya dricksglas, ljus, stekpanna i bra storlek, dl-mått och 3pack plastkassar till återvinning :)

Jag köpte för minst antal pengar iaf :)
sen blev det lunch och en slush....

Köpte en julklapp till min "hemliga"arbetskompis som jag fick i lottdragningen....

Halva summan kvar att hitta på något till... vad ska man hitte på....


Blev avsläppt på jobbet och åkte till Viberga för att handla lite....


Hem och fixa med alla nya saker, städa i lådor, skåp och möblera om...

Nicke ville att vi rensade lite i helgen eller nått....

fast han ska ju bygga på lördag och jag ska på Medley konvent...

Men hittar kanske lite tid någonstans.....

Ska kasta min popcornmaskin, göra lite plats i skåpet...


Gjorde pannkakor till middag i min nya panna som är perfekt för just pannkakor och enstaka stekta ägg...

Ska nog prova på att göra en pannkakstårta någongång det var så perfekt storlek till det :)

Ovido - Quiz & Flashcards