Alla inlägg den 25 november 2010

Av Hella - 25 november 2010 17:48

Folk börjar julpynta... aaahhh... får dom göra och jag blir sjukt sugen.
MEN jag väntar alltid till 1advent...
Funderar att kolla upp lite nya julgardiner på viberga imorgon....
helröda fanns där kostade kanske 99:-/2längder.
Så jobbigt med 3 fönster i vrummet... springer i väg med pengar och jag tycker inte att gardiner ska vara så dyrt... men men hoppas jag minns rätt för isf blir det dom.

Smidigt.

Behöver endå upp dit för att köpa en snöskottare... eller två ;)

Nicke är jätte arg på snön... han är konstig...
Det kommer varje år (mer eller mindre) inget vi kan göra åt saken (Flytta söder ut?)

så det är ingen idé att gå omkring och vara grinig gammal gubbe... :P

Men det är tydligen svårt för honom att förstå....


Jag gillar snö och att skotta... (nej det är inget erbjudande att skotta eran uppfart)

så länge man har bra kläder på :)


Ta det lugnt där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards