Alla inlägg den 15 november 2010

Av Hella - 15 november 2010 18:38

i morse när jag vaknade var jag öm i mitt vänstra öga.... när jag kollade mig i spegeln så såg det ut som om jag blivit på smällen i ögat....
helt rött och svullet som fan på ögonlocket.... :S

vet inte vad jag gjort... Nu börjar det gå ner både ömheten och svullnaden men kan inte riktigt klia mig i ögat som vanligt.... ömt ömt...


idag hade jag mitt sista måndags-PRO pass...
skönt för jag orkar inte med tanterna längre... eller det gör jag ju...
men 10 veckor är rätt lång tid sen behöver man komma ifrån lite ;)

Synd bara att jag förlorar massa cash...

Tjänar som bäst när jag har pensionärerna.... det är ju mellan 1-4pass/veckan.

Och snart är även SPF klara med...


på torsdag ska vi tjejer på jobbet åka till Lkpg - Ikea och kolla runt.

sen ska några till Ljungsbro = Cloetta :D

Jag har ALDRIG varit där och det är kanske ingen bra ide egentligen
men det är ett måste :)

julskumtomtar och polly, center nom nom...

Nej jag får se...  om jag finner något så köper jag...

Har en förmåga att bli lite snål i sånna situationer....


Jobba 2 nätter... sen torsdag och sen fredag och SEN ledig helg igen! :D

Skulle vilja spela hero quest men Robin jobbade....
han skämdes även över att nörda med oss eftersom han tog bort taggen på facetube.... fjant...

Ovido - Quiz & Flashcards