Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Hella - 2 mars 2010 10:41

fan igår var en hopplösdag.... eller lite iaf....
nkulle iväg och köra pro innan jobbet och eftersom det var så mkt snö så gick jag ut väldigt tidigt för att hinna borsta av och värma upp volvon. Men inser inom 10 min att jag kommer ingenstans idag. däcken slirar åt alla håll och det är bara att ringa och meddela att jag inte kan komma.... Ringer nicke för att se om han på något sätt kan hjälpa mig. Han lyckas ta sig från jobbet och hem och fastnar när han parkerar Ådi.

Pust. Jaja vi försöker få loss volov men det är promt omöjligt. Så jag ringer och måste ta en semesterdag på "vanliga" jobbet. Puttar loss nicke som får åka tillbaka till sitt jobb....
Kom på att visserligen hade jag säkert kunnat gå till jobbet... men det är rätt kasst plogat här ute och jag hade nog blivit förbannad och vänt om... ;P

Senare på kvällen kom iaf bonden och plogade och då gick vi ut och grävde fram bilarna.... pust.... Nicke kom iväg i morse med volvon iaf. och jag tog mig en semesterdag till... Ska sitta och plura med vattengympa/gympa pass hela dagen är planen.... får se hur mkt det blir framför Farmville istället LoL

Och sen ikväll är det gympa igen...

Imorgon ska jag besöka Lance oxå...ska bli spännande


jaja ska sätta igång och jobba lite då :)



Ovido - Quiz & Flashcards