Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Hella - 3 mars 2010 17:03

Enda sen Nicke börjat jobba har jag svårt att somna om på morgonen... kan ju bero på att det är ovant.... men iaf när jag kollade på telefonen 2:a gången så hade jag fått mess, AEA ville att jag skulle köra PRO-vattengympa för henne idag.

Och det var ju en tid som funkade för mig så det var inga problem, kändes rätt skönt eftersom jag missade "mina" egna i måndags....

Jag hade tid med Lance idag med, och jag kom dit fick börja med att cykla och sedan fick jag några övningar.
shit säger jag bara... hoppas verkligen jag skärper mig och gör övningarna hemma nu alltså, för dom var tuffa och svåra men antagligen bra....

Ska lära mig att använda "magmusklerna" som sitter riktigt långt ner, nere vid ljumsken typ..... där har jag nog aldrig varit... hehe...

Ska dit på måndag igen och få papper på övningarna och gå genom dom igen.

Måste pumpa upp bolljäveln oxå.....


Idag hade vi skrivit upp fiskgratäng på matlistan, ja vi använder matlista.

Sist var det Nicke som gjorde den och idag var det min tur att försöka... :S
och det gick skit bra! :D den blev supersnygg och supergod! :D

En sån liten sak kan göra min dag *fniss*


Oh Holy crap! Ikväll är det Greys premiär!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Hooray!!!

Ovido - Quiz & Flashcards