Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Hella - 5 mars 2010 22:07

GGÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSPPPP!!!

ja fy helvete. har sovit kasst de senaste 2 nätterna, har väl att göra med tankar som far eftersom man ska upp tidigt och kanske jobba....

Idag var nicke hemma stackarn hade feber i morse... :(

Det kommer väl sluta med att jag med ligger om några dagar. Kanske behövs med för den delen, har inte varit förkyld (vad jag minns iaf och vi vet ju hur kasst mitt minne är) sen jag vet inte när... kanske lite i höstas, men det minns jag inte.


imorgon är det upp tidigt igen och köra body pump och senare är det jobba som gäller... Hoppas man orkar gå utanför dörren utan att paja ryggen helt....


Har haft omänsklig träningsverk i baksidan av låren... det kan även vara sträckning, men tror inte det....hittade en av mina pilatesbollar men inte pumpen.... *sucka*

Fan skapligt pinsamt att dra till Statoil för att pumpa upp den då.....


Kollade just på Coraline (igen) i 3D på stooora skärmen.... men blir lite knäpp i skallen efter 3D - man måste anstränga sig så jäkla dant.... :/

Men det är lite tufft... men jobbigt under och efter.


ok, nu fudnerar jag seriöst på att gå och sova men det tror jag inte på...

Försöka hålla mig vaken en stund till kanske... ska ju upp vid 8 imorgon med....

Ovido - Quiz & Flashcards