Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Hella - 11 mars 2010 14:02

upp typ 09:40 på med en tvättmaksin och på med datorn. farma lite och plötsligt börjar mobilen låta... vad har jag inbokat idag?

plockar upp och läser: "cellprovtagning" HELVETE! om 30 min ska jag vara där och här sitter jag halft påklädd och ja... känner mig inte riktigt redo.
Men det var bar på med kläder och sticka.  och hinner precis i tid efter att ha brottats om en p-plats.... *sucka*

Lite orolig eftersom förra gången mådde jag kasst efteråt.

Men det gick bra, dom hade bytt ut den tidigare piprensaren mot något annat.


hem och hänga tvätt, på med ny maskin och fram med dammsugaren, tvätta golvet.

byta sängkläder och alla handdukar. och sen blev det frukost och inspelningen av dom kallar oss artister: Robyn. gillar henne.... :)
var väldigt lik henne när jag var liten (dom visade en barnbild på henne) och när jag gick på högstadiet klippte jag mig i samma frilla vettuuuu.... :D


Nu blev det sjukgymnastik oxå. tror jag hittar muskeln men det går lättare att göra de flesta övningarna här hemma, så frågan är om det har med bollen att göra (den är lite liten och kanske lite lite luft i) eller om det är så att jag bara inbillar mig att jag hittar musklerna..... :-S

gjorde 20 repetioner av allt som man kan räkna rep.  tog ca 35 min. ansträngde mig lite mer idag än igår kväll....


jaja hoppa i duschen och sen dra till jobbet.

Ikväll är det Criminal minds igen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards