Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Hella - 8 mars 2010 10:57

Skapligt gammal man börjar bli...... (och ännu ett år äldre på södnag)

i söndags skulle jag ta på mig byxorna och sträcker ryggen LOL

skapligt sorgligt.... men men kassa ryggmuskler can do that.


varit skönt att vara på jobbet i helgen faktiskt, härligt med solsken och kunna gå ut på promenad!


Idag är det planerat att jag ska köra genom mitt "nya" gympa pass i vardagsrummet

sen dra till Medley köra PRO vattengympa och åka därifrån till Sjukan för att träffa Lance.


Sen är det jobba natt i natt.

Ev att imorgon att jag följer med några arbetskamrater och simmar på morgonen.

Sen är det att veckohandla, och då måste jag köpa en pump till min pilatesboll.

hahah fy fan, jag hade 2 bollar och 1 pump och uppenbarligen när jag kastade ut den ena bollen kastade jag även pumpen då Nicke och jag letat efter den i typ 1 vecka.... och som sagt jag åker inte till Statoil och pumpar, det ville inte Nicke heller göra... :P



Ovido - Quiz & Flashcards