Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Hella - 14 mars 2010 16:20

Igår fick jag mitt livs överraskning!
Danny& Mary ringde för att gratta mig ända från Amerikat :D
Det gjorde verkligen min dag! och troligen kommer jag leva på det några veckor! :D

Det höll mig på glatt humör efter att Anna vunnit melodifestivalen, Jag hoppas att det slutar bra för sverige iaf.

sen kollade vi på 9 den animerade filmen :) fick av Nicke i present. Spännande! :)


Idag har det varit full rulle, bakat bullar och styrt. Släkten varit på fika i några timmar.

jag som alltid brukar ha fester denna helg, hade ingen i år. börjar ajg bli gammal eller vad är det... ja jag orkade hur eller hur inte göra något. Så det fick bli släkten i år, så kommer jag igen nästa år med fest ;P

Fick presentkort på media markt, coop *LOL*, blommor av mamma, filmer (9, luftslottet..., law abiding citizen och the ugly truth) och en svampbob smörgåsgrill!
så i morgon ska jag minnsan köpa mig rostbröd så jag kan göra varmamackor! :D


nu ska vi laga lite mat oxå...


hade gött där ute!





Ovido - Quiz & Flashcards