Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Hella - 10 mars 2010 19:58

fan vilka dagar det har varit.... undrar när jag får vila?

Jobbat, varit i Lotorp och fikat hos J och försökt pumpa min boll, fick inte upp den helt men efter 35 min gav vi upp.... åkte och handlade bröd eftersom jag glmde det häromdagen... :-/

letade efter min fotpump som ej kan återfinnas.... :S Jag fattar inte vart den är!!!

sen åkte jag till Nickes jobb där han fick pumpa med en kompressor.

Men måste endå hitta den jag har någonstans i huset eller helt enkelt försöka hitta en.

Nu ikväll fick jag äntligen ork att göra mina övningar men orkade bara 30min.

trött i ryggen fortfarnade efter skottandet och städandet och halkandet med hund.


Imorgon är det tänkt att jag ska upp skapligt, tvätta kläder, byta sängkläder och dammsuga+torka golv här hemma. Göra mina övningar och sedan åka och jobba


och på fredag är det sjukt fullt schema. 

vattengympa, jobba, bada med jobbet, käka lunch på medley, vid 14:45 ska vi bowla på O´learys, käka buffen med arbetsfolket och sen får jag äntligen komma hem

Jag vet inte hur jag ska göra.... mina svettiga träningskläder efter vattengympan måste ju tvättas. Får göra det på jobbet helt enkelt. kanske badkläderna hinner torka lite.... :-/ kanske kan vi lösa det på något sätt eftersom vi är 2 på jobbet.


På lördag är det tacos melodifestival och en film med hjärtat, frida, dill och kanske att Anna och vem vet Tess kanske smyger förbi till filmen.

Söndag är det baka bullar och vid 13 får folk komma på fika.

eftersom jag blir gammal på sön.....


ja herrehjärtanes. får väl stroke innan veckan är slut...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards