Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

It's Hard to Say 'I Do', When I Don't

Av Hella - 28 oktober 2008 21:19

Mmmm ibland blir man så jävla irriterad på folket man jobbar med.

man får höra vad dom säger bakom ryggen, vilket dom antagligen inte tänker på. Jag tror att iaf en av våra vikarier gillar mig mer än dom med tanke på att hon berättar vad dom säger till mig.

Vikarien får sms där det står: "men säg inget till Hella det blir bara tjaffs då"

Men är det inte bättre att försöka lösa "problemet" med mig, istället för att lusläsa min lönerapport och tro att jag tror att jag är något.
Att jag fick en lönehöjning förra året som de andra blev avundsjuka på antar jag efter som det blev värsta livet om det ( men inte till mig, direkt till chefen som säger att jag är värd min lön *suckers* )

Om dom kunde säga till mig vad problemet är så går det väl att lösa? Eller?

Att jag är ordningsam är ingen hemlighet, men att dom uppfattar det som att jag tror att jag vill vara någon chef på vårat ställe är väl endå att ta i?

Konstigt att man kommer överens med några och andra klarar man knappt att se för att hela dagen ska bli förstörd... aja, jag orkar inte tjaffsa.
jag anser att jag gör ett bra jobb, min chef tycker att jag gör ett bra jobb

och ingen i klientens närhet har inte klagat på mig. Det är viktigast!

Behövde skriva av mig lite...


vill beställa ett FoB paket från usa... :S kostade strax över 1000:-
får nog hoppa det... Förshoppningsvis får jag ju Knet box :)

Orka dra till Ullared igen? kan inte bestämma...



Sen funderar jag lite över jul.

vänner som man inte umgås med längre, ska man dela julklappar med dom?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards