Alla inlägg under oktober 2008

Av Hella - 24 oktober 2008 17:00

bah, mensvärk och ryggvärk. Men jag köpte en påse lantchips och lite godis
så det ska nog gå över. ;P


snart väntar jag på att freak ska komma så vi kan sjunga sönder våra röster på singstar medans Dill&Grill håller på i studion...


aja... hoppas det blir en bra dag imorgon .... :)


HEJA TESS!

Av Hella - 22 oktober 2008 21:29

hoppas inte jag har missat något när det blir svart mitt i Grey´s och plötsligt är kanal 9 på 5:an.... får dubbelkolla på söndag på reprisen om jag missade något....

inte promenad med mensverk, det är jobbigt...
Struntade i vattengympa. känns ofräscht att simma...


imorgon är det bröllopsdag, ensam hemma, jobba och komma hem och sova

härligt romantiskt... :P

Men på lördag blir det teater och middag i nkpg.

Av Hella - 21 oktober 2008 12:43

jag glömde ju skriva igår... :P
Var på medarbetarsamtal, och enligt min chef är jag en av dom bästa P.ass hon har, av 60 pers. Skaplig boost i självförtroende! :D

Men det är inget jag säger till mina arbetskamrater....
Frågan är ju om hon säger så till/om alla... :P snacka om sucker! *haha*


Igår berättade Nicke att jag hade skrämt ihjäl han på natten.
Jag hade vänt mig mot honom och skrattat helt ondskefullt och sen sagt:
"Säg inget till Hella, hon har en iller i munnen" och sedan vänt på mig och sovit vidare.... Skapligt sjukt... *LOL* jag hade tydligen creepy ögon med...

Undrar vad jag drömde... :S


Nu är det iaf bestämt. Det blir teater/Trazzel på lördag och därefter ska vi käka på Pappa Grappa. :D  Har redan spanat in deras meny, blir nog grillspett, hoppas dom har det året om så det inte är något dom bara serverar på sommaren. Annars var det lite väl underliga grejer som jag inte vill betala 180:- för att sen tycka att det är äckligt...


Se om det blir något mer till Ullared nu då... :D

Simmat idag 1 km med Eva på jobbet. pratade mest hela tiden... :P
så var det en gymnasieklass med *typ* bara killar som hoppade från 3:an
värsta bomberna fick dom till, hahaha deras manliga lärare visade dom hur man skulle göra för att få bäst stänk...


aja, imorgon blir det promenad på jobbet iaf, och så är det vattengympa på torsdag morgon och hoppas att jag får en plats till lördag EL




Av Hella - 19 oktober 2008 17:18

idag möttes vi, jag vågade inte hälsa, var ju ute med jobbet så det hade kanske inte passat sig att prata. om det nu hade gått så långt.


medans jag jobbat idag har Nicke storstädat i typ all "garderober" som då var fulla med allt möjligt skit. får dra och kasta någon dag....
har en kassa full med böcker, har inte kommit till skott att göra mig av med dom.... fan har inte ens öppnat böckerna... :S


nu sitter jag med lite toning i håret, mera lila, snålade denna gång så att det överhuvudtaget skulle räcka till alla toffsar... men hoppas det räcker bara... :S

Tror jag får beställa lite roliga färger, lite flamingo pink, lite turquise och kanske nånting mera.... :)
fan att det ska kosta så mkt bara... :S


snart är det mat.

Av Hella - 18 oktober 2008 21:39

jo till bion igår köpte jag en liten påse lösgodis... det var inte särkillt gott...
åt inte ens upp halva...

Åt lite idag dock och vart sugen nu när jag kom hem, men då var det för sent, nicke hade satt i sig resten... :(

han blev sugen på lite kvällmat nu, jag med, tänkte kan väl göra varm macka eller nått... Då hör jag hur han går genom frysen och drar sedan fram hamburgare, bröd och pomme!!! :O


hur kan man stå emot det?


Av Hella - 18 oktober 2008 12:42

ja, vad ska man säga om kvinnan....

har man varit gift med Schulman så står man inte särkillt högt på min lista.
dom är ju av samma skrot och korn, som Tess så vackert sa.


Inte mer än rätt av tv4 att sparka henne.


jaujau.... förbereda att dra till jobbet.

Förresten, C = stand up kväll... men dom hade inga nästa lördag så det blir Teater istället.... Trazzel

Av Hella - 18 oktober 2008 12:38

jo jag som inte spelat spelen tyckte att filmen var helt ok.

Nicke som spelat spelen tyckte även han att det var en ok film.

Men båda av oss hade velat ha lite fräckare repliker...

som Nicke sa det: en blandning av ; Pay Back, Crankt och Shoot ´em up

i själva replikerna hade varit bättre. håller med han.


Av Hella - 17 oktober 2008 15:27

mm får se vad som sker...
det är ju sällan en film som är baserad på bok/spel osv är bra...


vägde mig imorse och det där kilot som var där häromdagen var som bortblåst... :)  vattensamling...


Igår sa Nicke: " A, B eller C" eh? jag valde C får se vad det innebär.
Det har att göra med vår bröllopsdag/lördag....
nästa torsdag är det ju 4 år sen. men eftersom jag jobbar lör-fre denna vecka så bestämde jag att vi skulle hitta på något på lördagen istället.
se vad C innebär... :S


Nu är det Trang Fødsel som gäller.... :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards