Alla inlägg den 7 september 2008

Av Hella - 7 september 2008 20:53

yes box!
nu har jag blekt och tonat topparna, typ halva håret, lila!
jag hade en burk med "plum" från directions som stått här hemma i typ 3 år!
lika bra att använda upp den, och nu bättre än aldrig!
ojojoj så stiligt det blev!!! :D:D:D
Hella is a happy camper! :D

förresten, planer för imorgon:
uppskapligt, frulle, till gymet, lunch, skära i armen och plocka ut onödiga hormoner. sen hem och trösta med någon god middag :D

sen är det ju att jobba natten med ja, direkt bort till p möte efter jobbet och sen stressa hem och fixa sen av till stora staden nkpg och tatuera sig!
mkt denna vecka... Så kommer ju min Tessis hit :)

Av Hella - 7 september 2008 07:48

nopp blev inte några nyheter. det var ju något annat på den kanalen, så jag gick och lade mig, släckte lampan 22:02! :O Så tidigt ha rajg inte gått till sängs på länge, länge... Jobbet är trevligt ibland mer och ibland mindre,
efterosm det regnade så tog jag med mig några filmer och micropopcorn.
så vi satt och kollade på film och smarrade poppisar :)

Får se vad denna dag har i sina planer, SKA bleka håret idag iaf! :D


Hoppas Tess och Stina hade en bra avskedsfest!
Önskar att jag var miljonär så hade jag kommit! ;)
Jag tänkte iaf på er, innan jag somnade! *puss på er*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards