Alla inlägg den 22 september 2008

Av Hella - 22 september 2008 19:11

helt sjuuukt trött efter helgen och jag har fått ont i halsen... :S
har köpte strepsil iaf.... och så blir det mkt te :) *mysigt*

idag var vi på soptippen och kastade ett lass med skit, nu når man cyklarna i förrådet iaf :) och nicke var hos docktorn idag och dom sa att han borde motionera... han gör ju INGET sånt och jag har tjatat att han ska med till Medley och nu tror jag han får tummen ur röven och fixar det... :P
fast hans jobb är dåligt, han får inget ekonomiskt "stöd" för att motionera

så han måste betala hela 290:-/mån.... medan jag kommer undan med 218:-

stackarn....


jaja, saknar redan tess, fast vi knappt sågs, men det var mysigt att ha henne här och se på film med henne (och Ki)
hoppas att vi ses snart igen snäckan....*PUUUUSSS!!*


nu ska jag glo lite på tv, det är "i ditt asnikte" (ur useltitel) ikväll iaf :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards