Alla inlägg den 21 september 2008

Av Hella - 21 september 2008 11:48

Underbar start på dagen! :D
kom från jobbet vid 09:15 upp till gymet, jag och 2 karlar var där.
körde lite uppvärmning på löpbandet och körde löpning i nästan 5 min och sen nervarvning. Gick bort strax innan Easy Line passet började till salen.
Idag var det 3 pers (ev 4) som jag känner/känner igen. 1 vad ju Hubbe, Pass inom kommunen, Carro från posten och så misstänker jag att den tredje var Nickes morbrors fru. Hon har varit med på "Extravaganza" nått viktförlorar program via Aktiv. så hon har gått ner massor.
Men jag är en sån som känner igen ansikten, hälsar på folk, men har inte någon aning om när vart eller hur eller varför jag hälsar på dom.
Vissa karaktärer känner man ju igen mer än andra.


snart ska jag käka lite lunch efter att jag hängt tvätt...

vill väldigt gärna se på bourne Ultimatum idag, så jag kanske ska "fuska" och äta lite chips/ostbågar till den.
Men har ju inte lyckats hålla mitt "lördags godis" på hela vecka så....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards