Alla inlägg den 20 september 2008

Av Hella - 20 september 2008 16:21

tjoho!
tog det lugnt på jobbet och när vi var klara tog jag upp min mobil för att kolla klockan, såg att jag fått sms, och ta me fan. efter att ha stått som nummer 7 på reserv till Easy Line har jag fått ett sms som säger att jag kommit in på ordinarie plats, eller vad det heter.
schysst, det var super kul oxå!

jag var yngst, men medel åldern var nog 30-40 iaf. några pensionärer.

jag hoppas att jag pallar att köra imorgon bitti med. :P


Allmänt:

nu har vi kommit hem från Igelförsa, super god mat och härligt med hundar, som jag misstänker att jag är allergisk emot. då min näsa kliade hela tiden.

Sitter och väntar på att Tess och Ki ska komma coh vi ska se på Dark Knight

jag sa till freak att hon fick komma om hon ville, hon som ÄLSKAR filmen.
vi får väl se....
hoppas jag lyckas med nya förstärkaren med :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards