Alla inlägg den 16 september 2008

Av Hella - 16 september 2008 11:04

jo det är precis vad det låter.
Började igår avvänja mig godis, ska var stenhård och äta godis 1 gång i veckan. Finns det kvar när lördagen är slut, vilket det inte bör göra, eftersom då har jag uppenbarligen köpt FÖR mkt, så ska det kastas eller så tvingar jag Nicke att äta upp det....
förr var det bra när jag köpte en liten chips påse och Nicke köpte sin påse i vanlig storlek, men jag tyckte inte om den smaken så då "kunde" jag inte ta ifrån hans påse, men nu... ajajaj. kan äta nästan vilka chips som helst.
Utom sånna starka som peppar....men några går ner innan jag måste dricka kompiösa mängder vatten....


Fasan vad svårt det är att få plats på Easy line... :(

blev ju inget i helgen då jag inte kände mig riktigt hel.

och nu på lördag + söndag tänkte jag boka in....
och det är redan fullt, och jag skrev in mig på reservplats nummer 7.

Visst det är schysst eftersom om man inte kommer 10 min innan passet så går platsen automatiskt till reserver... men jag jobbar natt helgen så min plan var ju att åka direkt till gymet efter jobbet och promenera och sen köra easy line, tror inte jag kommer köra vanlig styrka så mkt, det var inte min grej. Därför hoppas jag verkligen på att Easy Line är kul.
får se om jag hinner boka in en plats på söndag morgon....

blir ingen träning denna vecka alls... :(
Men snart har min tatuering läkt och då är det upp och simma, vattengympa och sånt kul igen! :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards