Alla inlägg den 15 september 2008

Av Hella - 15 september 2008 13:48

usch, blev ingen spinning i dag, för trött....
och imorgon blir det inget då jag ska åka till NiF och ha möte med chefen och DSK.

 har nog fått ner matkostnadera denna månad iaf, vi har handlat 1 gång i veckan. Maten osm ska lagas den veckan. japp, vi har matlista!

super smidigt. visst det blir inte alltid som det är planerat men endå.


nästa månad skulle nicke få dåligt med lön, hans bror fyller år nu i veckan och det är planerat att gå och bowla någon kväll.
och Sandra undrade om jag ville med till Ullared, och det vill jag verkligen!

hade tänkt att åka typ nu i början av sept/okt, jag och Elin åkte ju förra året med bussresa... det var kul! Men i år åker vi då med Sandras bil och sen så ska jag väl inte handla så mkt skit som jag gjorde sist.. ;)

julklappar, handdukar till rosa toaletten och så ska jag kolla efter lite kläder.

kanske bäst att ha en budget... :P


Fan vad trött jag blir på folk som tatuerar sig....
alltså då dom idioterna som gör det utomlands, när dom är under 18 och när dom är fulla/påverkade! vad är det för jävla idioter!? ärligt talat?
hur kan man vara så jälva korkad att göra en sån grej på fyllan...
Jag skulle aldrig gå till en tatuerar studio / tatuerare som inte var med i SRT
Inte till någon som jag inte hade fått rekomenderad eller sett vad dom gjort, jag vill även kunna ha en form av relation med personen som ska tatuera mig, alltså om inte vi klickar och tatueraren inte förstår vad jag är ute efter, eller att man inte kommer överens om hur /vad som ska göras.
då blir ju inte tatueringen bra.

Visst jag kanske kan tänka mig att göra "Nyhems-gäddan" men vart kan man dölja den då...?

a ja, pissigt att det har blivit en trend att tatuera i vitt...
jag har alltid gillat det, har velat skriva in en grej väldigt länge...
men nu blir det ju en trend tatt...*blä* har redan 3 sånna... :P

menmen.... aja, glo på mini serie....


http://www.aftonbladet.se/sofismode/skonhet/article3317134.ab
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards