Alla inlägg den 19 september 2008

Av Hella - 19 september 2008 19:22

idag har jag varit ledig... skööönt
och igår åt jag 5/8 av en kladdig chokladkaka
och idag åt jag lite till.... :S
men så är det....

Efter mkt om och men kom iaf Tess & ki hit och myste med te och kladdkaka. Dom får komma imorgon oxå och kolla på dark knight här har jag bestämt... :P


men ikväll är det att jobba natt och imorgon bitti direkt efter jobbet drar jag till gymet och kör, får se om jag lyckas få en plats på Easy Line, annar springer jag en stund till innan jag går hem.
samma sak på söndag efter natt jobbet, upp på gymet där har jag en plats på Easy line så då vet jag säkert att jag ska på det
På tisdag ska jag på spinning på korpen med. använda upp mitt 10 kort jag har där....


fick just mail från MuS (Make Up Store) om medlemskväll...
Ska se om Elin vill hänka på....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards