Alla inlägg under februari 2009

Av Hella - 6 februari 2009 17:37

jahopp, en vecka i skaune :)
inte mkt att berätta om röka, kröka, pizza, glass, hundpromenader. sjukhusbesök, filmer, serier, snack och fniss :)

underbart att bara hänga hos Tess och mysa


Nu är jag iaf hemma vilket är skönt. Nicke är som en kelsjukkatt :)

vill mysa hela tiden :) *hihi*

Vi käkade kina mat *mums*  och nu går jag genom vad jag missat i bilddagboken och bloggar under min vecka...har varit skönt att inte hänga på nätet så mkt, varit inloggad på msn på mobilen några kortare stunder annars inget. Najs.


Aja. nu är det helg. och får väl se om det är nått födelsedagsfika imorgon kanske eller om det blir allting typ den 28:e när lillkusse oxå haft dag...
fan blir ju ruinerad av födelsedagar. ska nog bara ge till närmast sörjande.

 puss på er!


Av Hella - 2 februari 2009 10:02

blev lite jobbigt igår kväll. så träligt när man dricker så sent, bakfyllan kommer sent... :P
blev bakis kl 20 igår kväll... *blörg*  hahaha

jobbigt men det gick över efter att jag somnat.. ;)


Jahopp om 45 min åker bussen som tar mig till nkpg och där blir det att vänta 1 timme på tåget. ska iaf in på pressbyrån och köpa något att äta till lunch... annars blir det lite väl länge utan mat till 16.

Då jag anländer till Tess. då är det ju att ta sig hem och lämna väskan och ner till affären och handla mat. :)


sen blir det mys med tess en hel vecka! *wohoo!*


får se hur mkt jag får låna datorn ;) så jag kanske kan skriva några inlägg när jag är borta.


hejpa!

Av Hella - 1 februari 2009 11:28

Åh hade super kul igår.
Sandra, lisa och Frida var här

vi spelade lite spel och körde lite singstar.
När Sandra och Lisa åkt hem började festen... *hahaha*

freak och jag körde vidare i några timmar efter dom åkt. och det var då jag började bli full....
hahaha vi filmade när vi körde nån låt, jävlar vad kul det blev ... :P

Synd att alla kameror ballade ur så det blev bara en musikvideo :P

Vill du se den? Ja då får du be snällt så skickar jag över den.
Fick inte lägga upp den på Youtube :(


Och idag kommer Nicke tebax från LAN och imorgon åker jag till Skåne och ska ta hand om lilla Tess. Hoppas att hon mår bättre än hon gjort i helgen.

och just nu sitter hon på akuten och jag hoppas hon kommer hem ihopplåstrad och hel igen :)

Jag kommer snart snuttan!


Ovido - Quiz & Flashcards