Alla inlägg under januari 2010

Av Hella - 14 januari 2010 14:24

idag är det torsdag....

det är gympa ikväll. och på söndag står jag som reserv 2....

På lördag är det 3 låtar på medley som gäller....

Vet inte om jag ska ta från det "nya" passet jag gjort eller om jag ska köra det jag har... Det är ju rätt enkelt... eller nått...


har iaf suttit och tillverkat 2 födelsedagskort nu iaf....

alltid något produktivt


Och det verkar ha gått bra på intervjun för N.

Och sen ringde AF och undrade om han var intresserad av ett annat jobb, ett anonymt företag var intresserad av honom. Det bästa vore väl om siemens hörde av sig med...


vanilla coke helt ok! :D

ska testa cherry idag

Av Hella - 13 januari 2010 17:54

var inne en snabbis idag och hämtade mammas bil.
Den kan ju inte stå på gatan i 8 veckor, nej nej....
Skapligt läskig bil att köra... en liten Skoda Felicia på 100 år :P
Nej då inte så illa... men minst 10 tror jag.... skapligt pigg faktiskt... inga problem att gasa på i 100 km/h :P


resterande tiden av dagen har jag suttit och fixat med mitt andra gympa pass

Hinner säkert komma massa nya låtar som man kanske lägger in. Men jag har iaf en program klart så behöver jag inte stressa med det i flera veckor sen... :)

ni som känner mig vet ju hur jag är ;P  *planerings freak*


käkat och nu ska jag prova den sjukt läskiga "Vanilla Coke"

Får se hur det smakar... Fast jag har en svagt minne av att det försöktes i sverige en sommar med Coca cola Vanilj eller nått sånt....Något säger mig även att Lindzy var förtjust i denna... Men minns kanske fel...

det var väl någon lime oxå va?


Ikväll är det natt jobb och imorgon till på frdag kl 14. Annars så ledig som man kan bli... På lördag ska jag upp till medley på möte igen... 3 låtar kondition + styrka :)
KUL!

Av Hella - 12 januari 2010 19:23

var inne i nkpg idag. hos mor, som brytit 4 ben i fotbladet och ligament och skit som blivit besvärat.... imorgon skulle hon och lägga om och få helt gips (nu bara vagga)

så vi handlade till henne iaf. fika ohc snackade lite


Sen åkte vi hem och käkade mat...


Vi handlade på City Gross och hittade LORANGA!! :D:D:D

hihi det som fanns innan fanta :P

Och så var jag tvungen att testa coke vanilla och cherry... Jävla amerikanare ;P


imorgon får vi se om jag orkar upp och träna till 10 eller om jag kör lite hemma kanske....
Nicke ska in till stan och få ut sina sista betyg från S.

Och på torsdag är det arbetsintervju på P.

Det är lite läskigt då det låter som om det redan är klappat och klart....

Men jag vågar inte hoppas för mkt...

Får se om Se. hör av sig med.... :S



Jag funderar på att avfärga håret och köra den "naturliga" vägen igen. det är fan för jobbigt med detta färgande!!! :P


Av Hella - 11 januari 2010 17:26

yeap, allt gick bra idag med genomgången av passet...

hade förväntat mig fler folk men det var bara dom jag bjudit in som kom....

Det var väl rätt skönt med att börja....Fick feedback efteråt och det gick bra med....

Nu väntar jag mest på att skriva på kontrakt och nästa tisdag 19:00 köra ett (troligen) fullt pass (30pers)  :D till imorgon är det fullt och jag står på 18¨:e reserv...

Det är väl många med nyårslöften antagligen ;P

Hur eller hur ska det bli sjukt kul och spännande att komma igång...

och jag har redan börjat kolla runt efter nya steg och musik

Efter 8 veckor byter man nämligen.....


jaujau.... känns gött...

Av Hella - 10 januari 2010 14:05

det blev sovmorgon idag med.... kommer ju att köra genom passet imorgon en gång innan folket kommer....

igår blev det smaskig middag när jag kom hem och senare på kvällen blev det ost och kex och Brüno :P

Nicke skrattade som fan i vissa scener... den är ju sjukt rolig samtidigt som det är lite jobbig, men inte lika illa som Borat.... :P


jaja nu ska jag snart åka till jobbet igen, en lång vecka har gått till sin enda.

nästa vecka är det bara 2 nätter som jobbas, ska ringa till Sandra, vi pratade ju om att åka till stan och handla lite.... Om hon har tid...

Dom är ju mitt uppe i flytt/inredning typ...

Skulle behöva köpa några bh´s. 


jaujau...hoppas jag kan sova i natt.......

Av Hella - 8 januari 2010 11:46

idag blev det sovmorgon till 11. så skönt....

Fast som vanligt när man vet att man får sova länge så vaknar man gärna tidigt endå.... Tessis skulle iväg idag så vi får ses nästa vecka istället...


ska dra iväg till jobbet vid 15.


På söndag har jag bestämt att jag ska köra genom passet igen.

på fm någon gång.... innan 12. Behöver folk nu....på riktigt.
Måste testa headset och höra hur mkt det låter osv....

kommer ingen ja då får jag väl skämmas och köra med setet iaf...


På måndag gäller det ritkiga TESTET med främmande människor och några vänner.

Som skriver det är gratis att komma på måndag kl 09:00 kör passet igång!


jaja ska maila till AE och kolla lite sista grejer sen är det brunch som gäller....



Av Hella - 7 januari 2010 16:36

verkligen synd när ingen kan komma och leka med mig när jag tränar på mitt pass men folk jobbar ju... :P

körde iaf genom passet igen idag. och det är nog sista gången... kanske att jag kör en gång i helgen med....

och troligen kanske om jag orkar en gång innan på måndag :S :P

Då är det "på riktigt" och omdömme ska ges av AE efteråt, så då gäller det... :S


Imorgon ska jag sova ut iaf... sova tills jag vaknar, sen ska jag till Tess en sväng och sen är det helg jobb som börjar.....

Av Hella - 6 januari 2010 14:01

idag blev det afrikanskpowerdance det var rätt kul, men tror inte det är något för mig :/ men måste ha en bra rygg annars Kan man få ont i den...

Sen så ska man var barfota vilket jag har svårt för.... *blä* Iaf att andra är det oxå ;P


Efter det mötte jag upp Frida som jag körde genom mitt program med...

höhöhö....

kör genom igen imorgon efter jobbet.... Fan jag behöver folk så jag kan prova med headset....Jag slutar 13:15 någongång därefter kommer jag upp till Medley


Nicke är ute på sjön med A&T och fiskar :)
fan vad mysigt dom ska grilla korv över öppen eld!! lätt avis....

Jag får dra ihop en brasa i trädgården... ;P


jaja nu ska jag vila efter 2timmars träning :D


Ha det gött!!!



Ovido - Quiz & Flashcards