Alla inlägg under januari 2010

Av Hella - 4 januari 2010 17:48

Denna vecka kommer all min lediga tid gå till att öva genom mitt pass....

Imorgon efter jobbet 13:15 (slutar jag ca)  kommer jag köra genom.

på onsdag ska jag testa på afropowerdance till 12 därefter går jag ner till stora salen (om vi nu inte redan är där vill säga) och så kommer jag köra passet minst 1 gång

på torsdag slutar jag igen 13:15 och därefter blir det genomgång av passet....

Fredag blir det någongång på förmiddagen....

Är du intresserad att komma så hör av dig så jag vet! så jag kan släppa in dig :-P


Tessis flyttar hit imorgon med :)


men idag är det en ledig dag :P


har redan hittat och letat nya låtar och planerar nästa pass :P


k˙ss på er!

Av Hella - 3 januari 2010 20:05

idag drog vi ut till Igelfors och Nicke fixade sina papper till Akassan....

Imorgon ska han till AF :/ 
jag minns knappt hur det gick till när man gick dit så jag kunde dessvärre inte ge han några tips.... Åkte och storhandlade... köpte en visselpipa att ev ha till gympan :P  fast det känns nog bäst att använda headset


Drog på gympa 18, skönt....

snackade med AB efteråt och hon visade mig hur stereon och grejerna funkar
jag tror jag måste ta bort någon låt på mitt pass som är uppe i 53 min.

Men får väl se hur det känns efter att jag kört inför "publik" den 11:e

funderar på att kolla om det finns några som vill hjälpa mig lite tidigare att vara med.... Det är nog bara att smita in i den salen, man måste inte ha kort....tror jag

isf skulle jag kanske kunna testa med andra i flera omgångar....  eller något....


jaujau ska glo på tv en stund innan det är dags att sova....

Dra till jobbet imorgon... tidigt..... :(

Vet inte ens vem jag jobbar med, kalendern var så virrig.... :S

Får väl hoppas på det bästa iaf :)




Av Hella - 2 januari 2010 20:54

nyårsafton blev mkt trevligt, fast nyår är rätt överskattat....

skagentoast och fläskfile m potatisgratäng *mums!* Nicke är så duktig!

sen satt vi och snackade skit hela kvällen till 12slaget då vi gick ut och smällde raketer och "grattade" in det nya året. :D

Folk kom sig ifrån oss och vi fick gå till sängs 4 på morgonen.

nyårsdagen blev kort, då man kom upp efter 15 på eftermiddagen och vi gick till sängs vid 00-01. upp vid 9:30 och sedan dra till Medley för ett möte på totalt 4 timmar och konstant gå genom samma låt med the firefighter Elin eller varsina låtar som skulle visas upp för den andra på typ 3 olika sätt... :P

Sen stannade jag och var med på aerobic genomgången med...

räkna takter och räkna ner, ropa steg och räkna ner..... om och om och om igen....


hem och leta raketdelar på åkern men hittade inte så mkt, bara pinnarna...
Duscha och käka sen satte jag mig med mitt pass och fick in det sista...

oxh körde genom hela passet. ner och duscha igen....

Nu handlar det bara om att nöta in steg och ordning på allt... :S

mina resterande vakna och lediga timmar kommer att gå åt till detta.

Måste till Medley och kolla om min skiva överhuvudtaget funkar i stora salen :S

Tänkte nog göra det imorgon... Måste gå genom passet minst 1 gång om dagen.

Tills jag spyr!!!

11/1 kl 09:00 i stora aerobicsalen ska jag för första gången köra passet med/mot "kunder" av olika slag, AB, Olgay, AE vet jag kommer nog vara där.
Sen ska jag kolla med lite folk på jobbet om dom kan/vill...

Det är ju bara som test. Veckan därefter är det The real deal som gäller!

Ovido - Quiz & Flashcards