Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Enköping T&R

Av Hella - 28 mars 2010 19:05

hej hopp....


Varit en sväng upp till Enköping med en massa muppar ;P

det var en mkt trevlig resa. långt var det dock...bah! 2 timmar i minibuss

*skapligt "bortskämd" :P *

Jag fick dock köra hem :D *wiihh!!!* det var roligt, har kört L´s mini en gång, den var svår, efter en tripp i Ullared med en ÖVERFYLLD buss... och förare i baksätet...

Denna gång var dom flesta väldigt lugna eftersom dom varit lite förfriskade kvällen innan. :P

Jo vi bodde på first hotel i enköping (typ det enda hotellet) lite smygförfest- fick 2 cider av L - mkt tacksam :D

drog ner till någon bar och drack en supertorr och äcklig flädercider som sedan gavs till Lowsan. plockade in en rosa pantern.

Sen bar det vidare till någon mega gympaställe/badhus där var det mkt vackert uppiffat och äcklig "fördrink/mousserande vin" och självklart så hade dom bara öl, vin och alkoholfritt/läsk. Jag har blivit van vid att folk vet att jag dricker cider och brukar oftast slippa ta med mig eget dricka till maten. så det blev nyktert för mig resten av kvällen. Gjorde inget, jag var endå först på dansgolvet (av mina medresenärer) dock var jag rätt så trött efter att ha vaknat/gått upp vid 7 tiden hela veckan och lite till...

Så N och jag gick hem samtidigt som de äldsta i vår grupp.

Och ja, Poltech i Enköping vann årest företagare (i enköping och går vidare till någon delfinal)


Denna kommande vecka är fucking fullspäckad! *piss*

jobbar mån-sön. på onsdag skulle jag varit ledig men då ska jag på brandövning.

så där försvann min lediga dag. och förutom mitt "vanliga" jobb har jag även 3 pass att köra på Medley. Full rulle med andra ord. Men ska nog ringa och ta komp eller något för jag kommer inte orka....


Kanske att rakningen är framflyttad en vecka. på lördag med andra ord....



 
 
Scrum

Scrum

29 mars 2010 01:19

Muppar? :)

http://scrumdiddlyumptious.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards