Alla inlägg under mars 2010

Av Hella - 22 mars 2010 15:09

Now count to twenty and here we go again.

Here we go! Here we go again!


den rosa peruken fanns inte så då får jag ta den någon annan gång eller om jag skippar den, får se om jag hittar den lika billig någon annanstans


Sandra: jag har köpt sånt siliconspray som ska hjälpa att reda ut både den lockiga och den andra, får vårda dom ömt, köpte tom peruk"stock"


jaujau idag är det jävlar i mig fullrulle. jobba til l13, 13:45 PRO vatten, hem laga mat,
Nicke ska kägla och jag ska köra WaterAid x2 på Medley. *pust!*

Later.

Av Hella - 21 mars 2010 16:26

ja fast inte än.

Men jag har nog hittat mitt datum. helgen vecka 14. typ 10 april.

då är det filmning, fest och rakapparat som gäller :)

tills dess ska jag ha plocka upp 2 peruker (minst) ;P

En "normal" brun, lockig och sedan en rosa. jag älskar rosa, dock fär de flesta i sådan babyrosa. jag hade ju när håret var rosa "flamingo pink" underbar färg. :D

Därför jag blev sugen på den långhåriga som jag hittade på tradera.

men jag vet även att jag inte passar i långt hår. så vi får väl se hur det slutar.

De rosa är rätt lätta att hitta och skapligt billiga. den jag tänkt köpa kostar 99:- och en som är lite längre i page kostar 149:- överkomligt med andra ord.



jaujau så är det iaf. jag har drömt om att jag rakar håret och det har känts positivt och bra, så det innebär nog att jag är redo.


http://www.youtube.com/watch?v=YGPd3RvJ_h4  <---- MÅSTE SES :D
Så jävla söt. och jag SKA se han live i Lkpg. om det så är det sista jag gör.

Rådfrågade även min magic 8 ball :)


Over and out!

 



Av Hella - 19 mars 2010 12:39

bah, jaha ja då måste man ta sig till musikbörsen i Lkpg för att tjacka biljetter till Salem. Det finns inte särskillt många och jag blir sjukt stressad av att inte kunna boka/reservera/lägga undan och det var faktiskt rätt uselt att man inte kunde göra det. Så nu måste jag vänta tills lönen kommer nästa vecka någon gång och då hinner jag ju inte åka så det blir ju inte förrän om 2 veckor jag ens kan försöka ta mig dit. *suckar* sitter och plågar stackars Robin och tigger att få åka med honom till Lkpg typ sista mars. har gillar ju att köra runt med sin bil :-)

Fast om det inte löser sig så får jag helt enkelt tanka upp bilen, i med gps:en och dra. MÅSTE gå på den konserten om det så ska vara det sista jag gör ;P

ska ta med mig penna och skivan så ska jag kräva en autograf och minst 1 foto :)


jaja... idag var det nästan fullt på vattengympan och på måndag är det Water Aid, typ vattnets dag eller något sådant. så då blir det 2 vattenpass på kvällen med 3 andra. typ som mega passet fast nu är det vattengympa. :) ska bli kul.


kollar runt lite på peruker med. för nu känns det som att det är dags....

Tiden för mina snyggaste dreads är förbi, det börjar bli dags att ta fram rakapparaten. kan vara skönt så här innan sommaren...

Hittade en snygg rosa på tradera som dock kostar 600:- lite mkt kanske... fast den är tuff...    Så måste jag ha en ljusrosa   

den ljusa lär ju kunna införskaffas för typ 100:-

Sen måste jag ju ha "normala" med ;P

    jag lånade Linda Ps locktång en gång och tyckte att det blev jättefint på mig så varför inte testa en sån?

   Denna bil tycker jag inte gör peruken rättvisa, en gammal tant. Tror den kan vara snygg på mig med. eftersom jag gärna har kort hår...

Lägger upp bilderna i bilddagboken om ni är intresserade.

och de 2 sista är från www.happyhair.se

Av Hella - 18 mars 2010 14:39

idag blev det mot all förmodan Body pump. det passet brukar ofta bli inställt... :/
Men inte idag :)  och så skickade jag iväg ett födelsedags kort till Mary, från några av Persson släkten. 12kr för att skicka ett brev till usa. trodde det skulle vara dyrare.

så blev det lite sjukgympa när jag kom hem. Det blir ju inte varje dag, det kan jag inte erkänna men det känn bättre tror jag, har inte lika ont i ryggen oså.
Elelr så är det bara för att jag inte jobbat så mkt än. För häromdagen hade jag JÄTTE ont efter att varit ute i halkan med jobbet... fifan.


Måste ringa till Musikbörsen i Lkpg dom kollar tydligen inte sin mail.

Se om man kan köpa sig en biljett...

Förhoppnignsvis kommer skivorna imorgon :)


jaja...jobbar hela helgen, natt dessutom. blarg vad trist.

Men än är vi inte där.



Av Hella - 17 mars 2010 21:56

I wanna hold you down, grab your hair

Just say another word if you dare

Stop the fuss and fighting

 

I wanna ask questions, ´til you ear falls off

I decide when enough is enough

Oh look who´s crying

 

I wanna give you hope just for fun

Baby, I love you, I swear I´m done

But of course I´m lying

 

I wanna watch you shiver and shake

I won´t stop until you break

I´m the last man standing

 

This is for

Everything you said and done

 

I wanna tie you up to a lamp post

Tell you the stories you hate the most

Again and again

 

I wanna get close to your heart

Look straight into your eyes when I rip it apart

Come sweet revenge

 

I wanna put the gun to you head

Bang, bang, thank god you´re dead

Hallelujah, Amen

 

This is for

Everything you said and done

Av Hella - 17 mars 2010 19:26

av Tess fick jag massa scrapbook grejer! :D:D:D:D

(hon fick tt halssmycke som det står "älskade vän" på)

Super kul och idag sitter jag och plitar lite på ett kort till Amerikat.

måste väl få iväg det imorgon.....


har även blivit alldeles till mig i Salem al Fakir.

Att det ska behöva en melodifestival-poplåt för att man ska få upp öron och ögon.

Det är ju lite speciell musik han gör oxå så allt låter ju inte som "keep on walking"

Beställde just alla hans skivor och funderar på att åka till Linköping den 6 maj för att träffa honom ;)  Jag är ju ledig :)  Måste kolla upp vad biljetterna kostar bara, ev att stackars Frida följer med fast hon inte ens gillar han ;P


haha appropå kosta. glömde skicka in min lönerapport för februari så jag får inte ut någon Obekvämarbetstidsersättning BAAHHH!!! Ja jävlar vilken tur att Nicke kanske får sig lite lön... annars blir det riktigt tufft.... Måste ju även köpa mig ett par byxor...

Har INGA!  mina jeans jag har är för stora eller vad man ska säga. över låren är dom jättestora och efter 15 min på så slappar hela skiten ihop. ser förjävligt ut.

Och så har jag ett par pösiga byxor som är 2 stolekar för stora.... :S

Så ja jag MÅSTE köpa byxor....

Kan säga att jag bor i mina mjukisbyxor för tillfället....


jaja....ska plutta klart med kortet nu så jag kan kolla på Greys sen ;)


Kyss och klem!

Av Hella - 16 mars 2010 10:31

idag var det vattengympa på morgonen, i vattnet det var kul, hade nästan glömt hur jobbigt det var att vara i vattnet nu när jag stått på kanten så länge... :P


Nu sitter jag och kollar på The haunting in Conneticut dom visade visst den på Plus kanalerna utan att jag vetat om det.... :)
Jag har ju sätt på typ hemsökta hus på discovery channel och den familjen som bodde i det huset det avsnittet såg jag, när dom sitter och berättar alla spökgrejer som hände och jag hoppade just till så ini helvete....

hatar ögon.... blä.


jaja ska senare dra mig bortåt Tessis place. med presentöppning :D


baahh  klarar knappt att se filmfan.... Läskigt :D

hahaha.... nej en duschscen!!!


jaja. ska kanska koncentrera sig på filmfan.... :P

Av Hella - 15 mars 2010 18:33

yes började dagen med att åka till viberga och handla.

köpte röstbröd med ;P oc hyes till frukost blev det varma mackor i min sjukt snygga svampbob grill!! kolla bilddagboken! ;O ---> länk finns till höger.


http://www.youtube.com/watch?v=p-o-3bYmabg  vill bara dela med mig av denna underbar person, helt sjukt underhållande att titta på hans videos...
Kolla iaf hundmatsreklamen.... :P 

(själva avsnittet är inte något av hans bästa men iaf)


Drömde förresten snusk med Salem al Fakir i natt... LOL. så det kan gå....


jaja sen drog jag upp och körde på vattengympa med mina pensionärer...

dom är så söta.  när jag kom hem körde jag min sjukgympa.

Imorgon ska jag gå på vattengympa med E, ska se vad AB har för övningar som jag kan låna ;)


Sen innan jobbet så ska jag bort till Tessis och bjuda på bullar och dela ut födelsedagspresenter i efterskott.. :)


Japp nu ska jag försöka fortsätta få ihop lite mer vattengympa pass....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards