Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Instruktörskonvent på Medley!

Av Hella - 20 november 2010 20:46

ojojoj nu är tant trött... :S


Gick upp vid 8:30 imorse och åkte till medley så jag var där till 9:45

170 st instruktörer från Medleys anläggningar i Sverige var på plats.

vi fick en Medley väska som var sjukt smidig, det fanns ett fack på sidan som var som en påse som gick in i själva väskan. jag ansåg det var till skorna så man inte blandar kläder och skor, Lisa ville ha det till skitiga kläder och det går det ju att använda med! så smidigt iaf! :D
I väskan låg 2 blå svettband från Medley och ett vitt från Les Mills, en blå vattenflaska och en liten proteinkaka... blev superglad över vårat fina paket :) 
fast det var typ 1,5månader sen jag köpte en ryggsäck just för att ha till Medley.... nu fattas bara medleyjacka :D

Iaf. strax efter 10 kom vi igång med våra valda pass, jag hade Afropowerdance...

Kände mig lite sliten i ryggen så planen var att inte vara med men så körde jag endå och det är svårt att inte dras med i det passet, helt underbart.

Direkt därefter över till Zumba med världens coolaste instruktör, hon hette Eva och kom från Göteborg (fast kom dessförinnan från Fimpen!!) Jag var tvungen att fota hennes frisyr för det är något jag blev jääävligt sugen på :D

     Blurrar fejset eftersom jag inte vet om hon vill vara med på nätet så... Men ska visa för min frisör - se vad hon säger.


Därefter fick vi lunch som bestod av en pastasallad och vatten. Sen hade jag en timmes vilopaus... duschade oc htog torra kläder, gick och kollade runt på föreläsningar och lite pass... Sedan var det dags igen, Easy Line full fart och till sist vattenträning... så totalt 4 pass idag... :S

Efter sista passet skulle jag gå upp för en lång trappa till omklädningsrummet och jag lovar det gick inte fort och det var sjukt jobbigt.... :)

Jag vet inte om jag kommer upp ur sängen imorgon... eller i den för den delen...

Får ligga i källaren hela dagen ;)  görhoppnignsvis är det inte så farligt, men är redo för rejäl träningsvärk. 

Fick en macka och dricka innan vi hjälpte till att städa sen åkte jag och köpte mat till en utsvulten karl och en utsvulten Hella... Nicke med folk har fått upp  en hel vägg på garaget och de andra 2 är hälften uppe det ska på ett lager till sen är väggarna klara!! :D Hurra!!¨


Sitter och nästan somnar... Kom hem ca 18:30... :S Lång dag... Men Väldigt rolig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hella - 1 juni 2011 18:18

Nicke är på svensexa :)  (nykter) fått några sms att han tycker lite synd om "offret" - fått lite "jobbiga uppdrag" tydligen :P det lät annars rätt kul - bli hämtad på jobbet på med batman outfit och åka till klättervägg inne i Nkpg. Det är iaf v...

Av Hella - 31 maj 2011 13:00

bah - kunde inte somna om i morse så det blev uppgång vid 6:40 skicka iväg Nicke till jobbet och glo på lite morgon tv och käka frukost.   plockade fram pysselgrejerna och startade datornerna och skulle fixa och trixa. men kom inte så långt. ...

Av Hella - 27 maj 2011 20:10

var nere på marknaden idag på fm. träffade massor med folk - stanna och snacka med - mkt trevligtAnnars var det gamla vanliga stånd som brukar stå :)hade egentligen bara en grej jag bestämt mig att köpa - Bröd! ett ställe som "alltid" är på marknad...

Av Hella - 24 maj 2011 18:25

idag ska det bli spännande :)har fått hem 2 limpor av norskt kneipbröd  - "special" bröd utan socker eller sirap i degen. därför får man äta nugatti på ;) Tyvärr hade inte Eva hittat orginalet av Nugatti - så det blev något med "33% mindre socker" ...

Av Hella - 19 maj 2011 16:44

Åkte till Maxi för att se om jag kunde hitta några smidigare skor. Mina gamla joggingskor är redo att kastas sen ett år tillbaka ;P och samma med mina supermysiga fejk-converse... :( köpte skor på skopunkten; ett par som kommer bli dagliga då "...

Ovido - Quiz & Flashcards