Alla inlägg under september 2008

Av Hella - 12 september 2008 23:08

nej det blev inget Lkpg. Förstärkaren hade inte kommit än... :(
vill ha den till imorgon egentligen eftersom den har en sådan utgång jag behöver för att kunna koppla in min Mp3 spelare till den :)
bara den kommer innan 1:nov när vi ska ha halloween fest. Skönt att slippa hålla på att byta skivor hit och dit.

Skapligt trött efter denna lååånga vecka med mkt händelser.

har avbokat alla mina träningspass och vill vila upp mig istället.

har ont i magen och ryggen :( vet inte vad det kan vara... :S

jaujau...

måste ju bara visa en av världens bästa texter just nu:

I hope you hang yourself with your h&m scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about LA
Wishing you were in the rain reading Hemingway
You don't eat meat
And drive electrical cars
You're so indie rock it's almost an art
You need SPF 45 just to stay alive

You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like
No you don't even like boys
You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like
No you don't even like...

You're so sad maybe you should buy a happy meal
You're so skinny you should really super size the deal
Secretly you're so amused
That nobody understands you
I'm so mean cause I cannot get you outta your head
I'm so angry cause you rather myspace instead
I can't believe I fell in love
With some one that wears more makeup than me.

You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like
No you don't even like boys
You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like
No you don't even like...


You walk around like you're oh so debonair
You pull em down and
There's really nothing there
I wish you would just be real with me

You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like
No you don't even like... PENIS!

(ner kortad)  Men ack så underbar!
Nicke ser sångaren i Tokio Hotel framför sig när han hörde texten, ja det var inte helt fel! *LOL* 
(förresten trodde jag sjukt länge att sångaren var en tjej! :-O  )
själv tänker jag på Pete Wentz i Fob :P


Ska jag någonsin gå på Idol-audition ska jag sjunga denna låt :)
nä huvudvärk sprider sig....
Mot sängen! GNatt!

Av Hella - 11 september 2008 12:34

aahhh....tog sovmorgon idag! så jefla gött!

gick till sängs lagom sentm släkte ner efter Americas got talent på tv4. 23:30? elelr nått. Somnade ganska snabbt, vaknade när nickes larm började låta, och sen igen när han pussade mig hejdå...
Låg kvar slummrande i sängen till 10. sjukt skönt!
önskar att jag hade orkat ligga kvar lite till.
Men då hade jag inte kunnat sova ikväll

tog tid på mig iaf, duscha, tvätta håret, 1,5 tvättmaskiner, sminkas, kläder

sen var det "frukost" vid 12... :S kanske inte så bra, men hade bara 1 matlåda och den behöver jag på jobbet i em

måste följa med Tess till nkpg på måndag, jag har verkligen inga kläder kvar.

känns det som, Inte för att jag har råd med det men iaf... kasnke kan hitta nån rea någonstans, inget som passar den gröna söta kjolen jag valde att använda idag iaf. hittade till slut en varm skön tröja till... men är inte helt nöjd med outfiten....


any ways, ska nog dra till BoLars innan jobbet om jag ska ha kalas på lördag

får se kanske har "vanlig" fest, där det manliga könet är välkommet, men har inte bestämt mig än...

javäl. ska läsa tiding och fördriva tiden till strax efter 14.
sen är det BoLars och jobbet som gäller...

Av Hella - 10 september 2008 18:39

skapligt trött....

Har 2 dagar kvar av "jobbiga veckan" på jobbet, jobbar  lör - fre

Fruktansvärt uttröttande.

slutade iaf kl13 idag vilket var lite skönt. men orkade inte sova middag då kommer jag ju inte kunna sova i natt...
kollade klart på Fido och sen kollade jag på Sicko. nu är jag tröttig.

ska bli skönt att sova i sin egen säng inatt... och jag ska ta sovmorgon imorgon. Var ju tänkt att jag skulle träna imorgon bitti, men Martin sa att jag skulle vänta så det blir lördag+söndag kl 10.

På fredag åker vi till Lkpg till Hi-Fi klubben, Ikea och biltema

på lördag ska jag hjälpa till och måla i studion :)

sen drar Nicke till Örebro på kvällen då funderar jag att ha tjejkväll....
Skön musik, dans, tvspel, dricka, snacks och fyllesex.... hahaha
skojade bara ;)

Av Hella - 9 september 2008 18:48

jo det har gått bra idag hos lilla Martin :D
men fick monster aggro när jag skulle parkera!
Automaten käkade upp runt 40-50kr för mig den jääveln!
så nu har  jag inte ett öre i parkerings pengar kvar, fick ringa till företaget som håller i det där, talsvar....fy fan... fick iaf inte böter tur det då hade jag blivit jääävligt förbannad!

men iaf, hann precis in till kl13 där Martin stod och väntade på mig... :)
körde igång, och 15:30 gav vi upp, jag gnällde så dant att jag var hungrig. ;)

nästa gång är 9/2-2009, då har han även höjt priset till 2600:- Men jag har ju 700kr i presentkort så det är ju luuugnt :)

kolla min bilddagbok för bilder!

http://naamah.bilddagboken.se/

Av Hella - 9 september 2008 11:50

fyfan! stressat runt som en dåre idag... :S
jobba, pmöte, duscha, lunch nu är jag iaf klar, tror jag.
har tagit ut pengar, med lite snacks, schema för att kolla nästa tid.
ja. allt är nog klart.
åker om typ 30 min. hellre för tidig än för sent, det är ju lunch inne i stan vilket innebär kaos på skvallertorget.
(där det för övrigt alltid är kaos enligt mig)


Ska förresten sluta starta mina inlägg med ordet "yes"
hahah kollad genom dom jag skrivit och typ alla börjar med ordet "yes" :P


naj ska kolla allt och förberda för avfärd! Adjöken fröken!




Av Hella - 8 september 2008 15:03

yes, det gick som smort!
hade satt mitt bedövningsplåster perfekt kände INGENTING.

Sist så kände jag hur hon drog och slet i den och skar bort massa vävnad

efteråt skulle jag ligga kvar på britsen en stund efterosm jag var så orolig, nervös och rädd, så jag inte skulle svimma.
Hon började berätta en hitsoria om en tjej som tog ut sin och hade en vännina med sig som hade svimmat. Jag svarade, jag vet, DET VAR JAG!!!
hahahaha...
efter min incident hade hon infört en regel, om man följde med så var man tvungen att sitta ner på en stol :P

tack vare mig... :P ;)


jag var värd lite chokladpraliner...*tycka*
förresten bokade ajg in mig på Easy line på torsdag kl 10, Vilket innebär att jag drar dit innan och promenerar 30 min. hoppas jag lyckas få en tid på lördag kl 10 med...

Av Hella - 8 september 2008 11:35

yes box! varit duktig idag med!
upp vid 07:30 och käka frukost. Iväg till gymmet vid 09.
uppvärmning på löpbandet 15 min, styrka och sen en
"långfärds-skridsko-maskin" som är rolig att avsluta med på 10min.
Totalt tog det väl strax över 1 timme.
Vet inte om man ska köra maskinerna 2x alltså
nu kör jag 2x15 men man ska kanske köra 2x15+2x15

får se vad ni säger.... man ska ju börja lugnt. Funderar dock att gå lite senare än idag. det var ganska mkt folk endå typ 6 pers och jag fick vänta på att grejer skulle bli lediga. det är tråk.
sen funderar jag att gå på en grej som heter Easy Line, det är styrka och step i cirkel, 1 maskin 45 sek, step up i 45 sek. osv...Efter det kan man ju kanske promenera eller nått... och värma upp innan....

ska även iväg till gyn idag, plocka ut min p-stav. se hur det är att vara totalt hormonfri, något man inte varit sen man var 16år... :S undrar hur min kropp reagerar. Jag gick upp i vikt av p-piller så jag kanske får det lättare att gå ner i vikt om jag inte har nått skit i mig som jag inte behöver.... hoppas kan man ju alltid göra.


och förresten kom min fob dvd+cd idag :D Me so happy now,
jag hoppas dom kommer till Sverige nästa år, eftersom dom släpper nytt nu i november lär dom ju ut på världsturné. I wanna meet them, jag är fjortiskär i Patrick, för er som inte redan vet om det... ;)

Off to lunch! :)
idag blir det lasagne med spenat och rårivna morötter till middag :)

Av Hella - 7 september 2008 20:53

yes box!
nu har jag blekt och tonat topparna, typ halva håret, lila!
jag hade en burk med "plum" från directions som stått här hemma i typ 3 år!
lika bra att använda upp den, och nu bättre än aldrig!
ojojoj så stiligt det blev!!! :D:D:D
Hella is a happy camper! :D

förresten, planer för imorgon:
uppskapligt, frulle, till gymet, lunch, skära i armen och plocka ut onödiga hormoner. sen hem och trösta med någon god middag :D

sen är det ju att jobba natten med ja, direkt bort till p möte efter jobbet och sen stressa hem och fixa sen av till stora staden nkpg och tatuera sig!
mkt denna vecka... Så kommer ju min Tessis hit :)

Ovido - Quiz & Flashcards