Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Hella - 1 augusti 2009 11:30

jo jag blev lite rädd när jag såg hur mörkt håret blev när jag färgat håret....

Men man måste ju vänja sig vid alla förändringar :)

Men jag blev nöjd

Och det var ju tänkt att jag skulle färga idag och Frida skulle hjälpa mig, men jag blev så till mig -som vanligt- att jag inte kunde vänta :P


Så igår drog vi till Igelfors, fick välkomstdrink, indelad i lag där jag inte kände en jävel. Inte för att jag kände särskilt många över huvudtaget på festen. Men men inte vara osocial inte. :P  Blev tipspromenad, sen mat -potatissallad, potatisgratäng, kassler, kycklig, sallad, bröd. och lite dricka.

allt var jättegott!! :) Sen blev det lite stilla men tillslut fortsatte grupptävlingarna; bäst på att kramas? - krama sönder en ballong mellan 2 personer. Där kom vi på 2:a plats. Sen tog jag på mig, störst i käften, marshmallows.... :S det var kul. kväljlingarnas kväljningar....

fick in tror det var 26 marshmallows. innan jag efter mkt om och men hulkar ut skiten. tror han som vann tog nått på 32 eller 35 eller nått....

Sen några flera lekar, Kaffe och efterrätt. drack blåbärs likör :)

den var söt :) bara 13% med så det var ju lugnt.

Sen äntligen kom folket igång och det blev dans :) Fick nicke till att bugga med mig - Nykter!!! :D


Men nu är det lördag och vi ska ut till Gölstorp och mysa med familjen

Väntar bara på Nicke.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards