Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Hella - 24 augusti 2009 12:18

Sista dagen på semestern.... -.-


jaja bara att utnyttja den till fullo...

Var iaf uppe och simmade i morse/fm 1,5 km sen kom så mkt folk och jag blev så stressad.

Ska ge mig på spinning i kväll med.

och så är det Henrik Dorsin. så jag kan ju glömma att lägga mig tidigt... :/
Kunde knappt sova inatt....


Men ska avboka vattengympan tisdag morgon och simma efter jobbet istället. Så jag pallar första passet (på 4 timmar) på jobbet.

Och jag fick mitt nya anställningsbeslut/bevis idag. från 77% till 85,58% :D

Får hoppas att det blir skillnad på kontot med :)


Måste ringa poolen och kolla med att dom har fixat vik till mig fredag 4/9

Var ju tvungen att byta arbetshelg eftersom det är syskonfest 5-6/9

och det blev lite mkt att jobba 2 nätter och gå till 14 på fredag och sedan börja kl15 och jobba hela helgen. Så jag tog komp på kvällen.


Ska ringa till något försäkringsbolag med och kolla med min rygg om jag kan göra något. Om Sandra kan få ut cash för sin lilla fot, så måste ju jag kunna få något för mitt ryggskott som har gjort att jag måste antingen gå på massage 1/mån eller knarka smärtstillande varje dag....

Om inte annat så för vårdbesök, massage och medicin kan man ju få pengarna tillbaka *tycka*


Jaujau.... Ska se om jag klarar att inte röka på hela dagen idag med då....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards