Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Hella - 12 augusti 2009 19:54

jahopp, duktig idag med :D
egentligen var planen att gå upp vid 8 imorse, men jag stängde av larmet och vände på mig istället.
Kom in från reservlistan på vattengympa 18:30 Så jag drog ca 1 timme innan och simmade 1km och vattengympa direkt efter.

Snackade med en tant som snackade med en gammal arbetskamrat. Dom pratade körer nämligen och jag har varit sugen i flera år att gå med i någon kör för att komma igång igen, det är så jävla kul att sjunga i kör.

Så jag ska kolla upp Hällesta(!) församlings kör *tipsade tanten om*

och ringa imorgon och se om dom har plats för en till :)

Dom körde inte bara massa religöst som är rätt trist så det kan bli kul :D

Ett extra pepp till att sluta röka *nu igen*


annars har inte mkt hänt under dagen, farmat på... :P

på lördag blir det nog fest istället för fredag :)

Då jävlar ska jag dansa hål i golvet hos Anna ;P
Hoppas hennes internet inte bråkar som sist.... :(

Och jag lovar ingen repris av vad som hände sist heller för den delen.... ;P


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards