Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Hella - 30 augusti 2009 16:52

igår var det jätte trevligt hos Anna.
Vi hade mjukiskläder på oss... Det var ju bara hon och jag.... :)

Vi spelade ps2 och pratade 18-02.

Super skönt att bara vara och dricka lite. 
typ alla vi kände skulle på skogsröjet eller var sjuka/handikappade

Så vad ska man göra? :P 
Stackars nicke som kom och hämtade mig var rätt så trött...


Så idag sov jag sjukt länge. Tommen ringde och nicke gick upp, tror klockan var 11:20 nånting. Jag ville inte upp riktigt än... så jag låg kvar i en timme och myste med mig själv ;-)

sen gick jag upp och skulle slänga i en tvättmaskin och duscha och plötsligt börjar jag rensa i garderoben och möblera om....*fniss*

Ja ibland kan jag börja med en sak och sluta långt därifrån

 kom iaf till duschen och sen möblerade jag om lite till.
käkade "frukost" och började dammsuga och plocka lite till...

Nu är det dock dags att få "vila" lite...
eller ska jag skriva Skörda kanske...  ;-P


Undrar hur lång tid det tar innan jag har lyssnat sönder hela nya
Cobra Starship skivan?


har du spotify så kolla upp nya skivan : Hot mess eller så tankar du ner delux versionen :-)
Skippa första låten (nice guys finish last) den är inge bra. *tycka*

här kommer första singeln som smakprov: Good girls go bad

Sen är ju Gabe - sångaren jävligt tuff-snygg :P
Dansa-lyssna och Njut!!!


Kanon kul! 5 toasters! :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards