Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Hella - 8 augusti 2009 16:48

Haha! jag lyckades! :P

jag tog mig upp och körde vattengympa i morse... jag vaknade och tänkte är klockan före 8 hinner jag avboka.... men det var bara 3 min kvar innan jag skulle upp... så det var bara att kliva upp och åka.

Det var ju rätt skönt. men skippade simmning efteråt.

Blev inget hjälpa med håret hos Anna, hon och Sandra klarade sig utan mig. Skjutsade på Nicke istället. han åkte vid 13 till Bönstock där dom, SSP, ska spela ikväll. så jag är ensam hemma till imorgon....


Sen åkte jag till viberga och köpte 2kg vattenmelon och lite glass.

sista glassen (HA!) på ett tag *förhoppningsvis*

Björn tyckte inte jag skulle äta glass mer.... :P


Sen la jag mig att sola :) *ovanligt?*

in och käkade lite vattenmelon och sen ut igen. Men nu har jag faktiskt dammsugit och bytt sängkläder,kör 2 tvättmaskiner och 1 diskmaskin... fast det är semester... *fnys*

Tydligen ska sånt göras med....


Ikväll blir det Hella-tid 100%. Det var först planerat att festa inne i Nkpg hos Råppin men det sket sig och han drog och ölade med Elin istället. :)

Men jag får passa på och göra lite som jag vill här hemma, det blir ju inte mkt ensamtid nu när Nicke är hemma på obestämd tid...

Så koppla in Spotify i stereon eller nått och rocka loss. käka lite och kanske att det blir en cider eller flera i hängmattan senare...

Eller så fastnar jag framför datorn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards