Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Hella - 9 augusti 2009 18:59

jo men klart att jag fastnade framför datorn senare på kvällen...

Blev att kolla på ice age 3 och sen pallade jag inte att sitta på övervåningen mer för det var så jävla varmt.

Så jag satte mig i källaren istället. Och jävlar vilken bra dator står där nere.... fejjan med Farmville/Farmtown rullade på hur bra som helst...

Jag vill oxå ha en sådan dator här uppe....


Annars hade jag sjukt TRÅKIGT!!! blä. folk jobbar och hade annat för sig och jag kände väl heller inte så mkt för att umgås, hade ju kunnat dra mig till Tommi, men orka slänga ut pengar på taxi då och cykeln hade jag väl drattat ikull med.

Men men måste väl bli lite plågad ibland med.


förresten så tycker jag att Nicke ska fixa ett jobb nu...

Det är jobbigt att ses typ 24-7 konstant..... :(

Och sen så är det sjukt tråkigt att läsa andra bloggar om alla underbart perfekta förhållanden...och gulligullande.... *blörg*


Men nu är det bara 2 veckor kvar av semestern....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards