Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Hella - 10 augusti 2009 15:54

idag var troligen sista dagen med fint väder, iaf fram till senare i veckan.

Efter att jag simmat åkte jag och köpte sololja :) men har inte testat den än. Kanske när solen återvänder hit i slutet av veckan....


idag har jag annars inte gjort särskillt mkt, sov på soffan troligen alldeles för länge, men drömde så härligt... ;P

Och nu är Nicke ute och bygger en trapp till altanen, den som går ner till källaringången, medans jag beställt snuskiga saker från www.vuxen.se :D


Saknar min Tess oxå... Minns dock inte vilken dag hon skulle åka utomlands men tror det var härom dagen så jag vill inte messa henne heller....


imorgon störs min semester av ett Pmöte. men det är ju bara 2 timmar och det ska ju regna imorgon....men dessförinnan är det simma och vattengympa som gäller... Upp sjukt tidigt med andra ord... :/
Och jag mätte mig lite förrut och fick genast ångest och svettningar.... :(
Tror det är dags att köra på med PW igen... 1 timme/7ggr v.

det var bra skit. och sen är det nog spinning som bör återupptas...
Fuuuuck...


undrar hur det skulle vara att vara S ?

It´s too late now. I´ll never know.

Deppobleppo som Tess skulle sagt.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards