Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Hella - 26 augusti 2009 13:29

jaha... vakna med ont i ryggen, huvudet, mens och sovit kasst....

fan vilken bra start på dagen...Men det börjar bli lite bättre...


-farfar (nickes) ska iväg till thailand - vietnam strax, och nicke ska ha hans företag medans han är ute och reser.

Hoppas han får lite att göra om dagarna då... :P


idag är det kvällspass som gäller. och i några veckor så är det lite konstigt då en kvinna som är uppsagd har sina 30dagars uppsägning måste få jobba sina timmar. så vi är 2 ikväll.  får se hon kanske får vara kvar ett tag till from Dec. då en annan ska gå på havandeskapspenning....

Och i morgon är det dagspass 8:15-16 då är det in till Nkpg på fm med jobbet. så då kommer dagen oxå rulla på rätt fort

Sen är jag ledig till på mån.


ska ner på centrum på fredag och handla sprit och kolla lite inne på sminkshopen.

Och jag beställde visst kläder igår.... :/

Får väl se om det blir tillbacka skickat eller vad.  hälften kommer ju i december... :S kommer glömma bort att jag har beställt tills dess... :P

hoppas det passar...


hoppas det blir drägghäng hos Anna på lördag - då nästan alla jag känner är ute i skogen på Skogsröjet så får jag väl supa ner mig istället.... ;-)

FÖR ATT JAG KAN!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards