Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Hella - 13 augusti 2009 17:48

ja jävlar vilket oväder som drog över lilla finspång idag....
åskan och blixtarna gick nog inte mer än 200 meter från huset. det skallrade rejält i fönstrena... :)

Jag gillart men Nicke gick runt och surade, "fan måste det gå så nära?"

tjatade han hela tiden...

Trodde att huset skulle börja brinna eller nått...  Men jag tror inte att den risken är så stor.... och händer det så har man ju försäkring...

Men tydligen så släcktes typ hela finspång ner...
Dom snackade tom på radion, för brorsan ringde och undrade vad vi höll på med här... :P


själv satte jag mig med korsord, Nintendo DS och sen sov jag under de 3-4 timmarna som vi var strömlösa. Fattar inte hur jag kan sova så jävla mkt...

Och så länge jag tar tabletterna så har jag inte ont i ryggen heller *hurra*


Anyways. orkar inte dra och träna idag, blir imorogn bitti att simma istället

sen har ajg bokat vattengympa på lötrdag morgon, spinning på söndag em och spinning på måndag med. Och imorgon skajag boka vattengympa på tisdag morgon.

Får ringa till kören imorgon, vill så jävla gärna gå!! :D

Så kan jag ju hälsa på Alex där ute med ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards