Alla inlägg den 2 november 2008

Av Hella - 2 november 2008 18:41

jo nu har Tess fått in mig i en pakt.
Fram till Julafton (med undandtag för höstfest den 29:e nov) är detta

OFF LIMITS:

all typ av godis, chips, ostbbågar, glass, läsk, fikabröd osv


OK: popcorn, salta pinnar och frukt (då istället för ovanstående)


wish me luck ya´ll !!

Av Hella - 2 november 2008 17:45

Det finns underbara människor på jobbet som är arbetskamrater.
det är skönt att veta att dom är på "min sida" om man ska kalla det så.

Får se vad chefen har att tillägga...

Blir väl möte eller nått kan tro.


idag har varit en slö dag.  gick upp vid 11:30 duscha och glodde på tv,

nicke bytte till vinterdäck på min bil och så lagar vi mat.
ska åka till jobbet sen.
Som förresten ringde igår och undrade vart min vikarie tagit vägen.
skapligt jobbigt, egentligen hade jag ju kunnat åka och jobba eftersom vi bara glodde på film men endå. dom löste det hela iaf.


har förresten tryckt i min "plupp" i läppen igen... jävlar vad ömt det är, fast det är inne på 2 eller 3e dagen... det känns najs.

Lill Kusse snackade om att töja öron, skapligt sugen man blir... :S
men vågar inte riktigt... men det är ju så snyggt....
finns ju massa snygga plugs som man kan köpa :)

aja, får se, önskar nog ett presentkort på L7 till jul. både tatt och piercing.

är sugen på andra sidan läppen, näsan (igen) och ögonbrynet (igen)

och eventuellt töjning då...


aja käka lite mat.


Dagens visa:
(Kate Perry - I kissed a boy Melody)

I kissed a boy and they liked it
Got all the honeys in the club excited
I kissed a boy just to start shit

That homeboy was not about it
I know it’s wrong, but I don’t mind
I’m gonna start shit tonight
I kissed a boy just to start shit
They just loved it

Av Hella - 2 november 2008 00:35

Var jag och tände ljus vid minneslunden på Risinge kyrkas kyrkogårda
Hoppades att stöta på något spöke, men jag kan meddela att de enda jag mötte var 2 verkliga killar som visade vägen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards