Alla inlägg den 26 november 2008

Av Hella - 26 november 2008 15:47

just det, ska bara skriva att jag igår åt & drack:

Päroncider, bål (fruktsoda+tom collinsmix), 2st skum-tomtar, 1 godisrem + bit polkagris som satt i slutet, nacho chips till maten.

that´s it!   *stolt*


men idag käkade jag några godisrem.... *fy*


men jag är nöjd med min insats. bara 28 dagar kvar

Av Hella - 26 november 2008 15:32

jo min gud sa att det skulle bli trevligt igår och det blev det. Kolla själva!
vann tipspromenaden och allt... :)

var skapligt slut i halsen med efter att vi kört singstar med....


Nu börjar nicke bli förkyld med... :(


idag åkte jag till centrum och hittade en klapp till Tess *fniss*

så noppade jag brynen, tjejen som brukar köra hon var sjuk så det var en "frisörska" som noppade :S
Kosmetologen brukar ha pads med lite svalkande grejs på så man inte ser så röd ut efteråt. men den teknologin hade inte frisören....
såg ut som hejkomochhjälpmig när jag gick därifrån.
jag som tänkt handla på viberga efteråt, GLÖM DET!


Så jag åkte snällt hem och började "julpynta"

får duga för i år. önskar dock att vi hade en svart stor gran, den skulle få plats bakom soffan och bli jättebra där!


aja, dags att laga mat nu igen, fast jag fortfarande inte äter nått knappt...


Dagens Visa:

You only see what I let you see,
Nothing less, nothing more.
What you say is nothing new to me.
Honestly.

Fangs up, cobra style!

Ovido - Quiz & Flashcards