Alla inlägg den 14 november 2008

-.-

Av Hella - 14 november 2008 21:34

Så slänger dom fram en massa godis på jobbet.... *bita ihop*

tog mina 3 clementiner fort som fan...




Av Hella - 14 november 2008 13:02

jag har SYNDAT kära läsare!
jag rensade i mina väskor och har lagt undan 2 ("bara" 11 kvar)
ställde iordning mina skor (bara 10st på nedervåningen)

Hittade en söt väska som jag tänkte ha mina privata grejer i på jobbet.

så den följde med upp och jag börjar föra över grejerna till nya fina väskan.

och vad finner jag längst ner i botten på den befintliga bagen?

en påse med lite godis! :O

Jag minns att på söndagen när vi bestämde hade jag lite godis kvar på jobbet och jag stoppade ner dom längst ner i bagen. Och jag hade glömt bort dom. 10 bitar. (ca räknade dom inte men det var inte många, lovar)

jag åt upp dom. *skäms*

Men jag måste säga att så här efteråt så känner jag heller inget sug efter mer. Min tanke när jag åt upp dom var även den otroligt snygga och smarta tanken att,
"bättre att jag äter upp dom nu när jag inte har ett sug än att jag blir tokig och kommer svulla i mig massor..." 
hahaha vilken underbart klar tanke, eller?


jaja, nu kollar jag på debatt som jag spelade in igår. med han vars namn ej bör nämnas för då får han bara mer uppmärksamhet.


och sen bär det av till jobbet, hela helgen. Ska bli intressant eftersom det är första passen för mig på ny mark plus att det är helg. då är det alltid lite annorlunda när folk inte jobbar...


Dagens visa:

Det borde alltid vara natt
ser jag en stjärna blir jag kär.
Jag vill ha regnbågens skatt
undrar om alla är så här
som jag. Jag är normal.

Jag vill ha himmelen tänd
ser jag en stjärna blir jag kär.
Jag vill nog också vara känd
undrar om alla är så här
som jag. Är jag normal?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards