Alla inlägg den 3 november 2008

Av Hella - 3 november 2008 18:33

trött idag, som vanligt efter att man jobbat jour.

Imorgon är det P-möte som gäller, fast det blir annorlunda, kommer nog inte ta upp så mkt annat än den planerade flytten.


hahaha började ju bra med pakten, glömde den och tackade ja till fika på jobbet, men så kom jag ju på att jag inte fick äta fikabröd... jag tog mina satsumas istället *yey*


Jag är för rolig ibland. för någon helg sedan så funderade jag på om jag ska försöka lära mig dricka vin.

samma helg gick tankarna: man skulle kanske köra på straight edge?

hahaha, snacka om motsägelsefullt.... :P


idag beställde jag 2 olika längder på Labret till läppen.

Kom på igår varför jag tagit ut, förutom att den har skaft på tandköttet.

den ena jag har är för kort och sitter så tajt att det blir en jättegrop på insidagn av läppen...*otäckt* och de andra jag har är ju för långa istället och sitter som läkstavar.
sjukt dyrt i sverige så jag beställer från UK kostar hälften :)
sen så köpte jag 6 st fejk-plugs till mina öron... :P
vågar inte riktigt än....

Dagens Visa:
the only thing you'll get
is this curse on your lips:
I hope they taste of me forever



Ovido - Quiz & Flashcards